Forumet - hiv?:(

hiv?:(

1422 0 72
okej, för typ en månad sen hade jag oskyddat sex med en kille som ajg inte kände. osmart.
och för nåra dagar sen började jag läsa på internet om olika könssjukdomar osv, och började läsa om hiv.
och fyfan va rädd jag är nu för jag tror fan jag har det.
seriöst, jag har alla symptom som man får vid en sån där infektion man får efter typ 4 veckor. ont i huvudet, torr i munnen & ögonen, halsont osv. det kom verkligen precis när jag läst om de också & har hållt i sig i ungefär en vecka.
så nu går jag runt och är svinrädd precis hela tiden, men det finns ju inte så mkt att göra eftersom jag läst att man ska vänta 3 månader innan man testar sig=////////
så nu vill jag typ höra att jag inte ska va så orolig och sånt för det här känns förjävligt:((
Minst sagt osmart. Har egentligen inga tips, men förstår att du är orolig.
Du får väl helt enkelt hoppas på det bästa när du testat dig?

daisuki Duckieeee:

HIV är väl inte så vanligt i Sverige, har du varit utomlands?

Sååå ovanligt är det inte i Sverige heller. Särskilt bland homosexuella och svarta är det relativt vanligt.

Spana också in:

men hallå, det här blev ju inte jag särskilt lugnare av, bara tvärtom.
jag försöker tänka såhär: killen var ju svensk (det är jag heelt säker på), inte narkoman (99% säker på det iaf), och inte homosexuell, och typ i tjugoårs åldern. hur stor är risken då att han skulle ha hiv, igentligen?
uhuh, jag vill bara hör nåt lite positivt:(
oohla:

men hallå, det här blev ju inte jag särskilt lugnare av, bara tvärtom.
jag försöker tänka såhär: killen var ju svensk (det är jag heelt säker på), inte narkoman (99% säker på det iaf), och inte homosexuell, och typ i tjugoårs åldern. hur stor är risken då att han skulle ha hiv, igentligen?
uhuh, jag vill bara hör nåt lite positivt:(

Visst kan jag sitta här och skriva att "Nej, var lugn, du har nog inte HIV".

Men vad fan vet jag om det? För din egen skull så går du och testa dig. Jag vet inte något om snubben och eftersom du misstänker att du har symtomen så vore det korkat att inte testa sig. Det säkra före det osäkra.