Aviseringar
Rensa alla

HIV testa utländsk partner


Ämnesstartare

Jag är av den upfattningen att alla mörkhyade är HIV positiva, när jag ransakar mig från fördomar kan siffran sjunka till 30-40% vilket kan vara mer rimligt.

Jag finner icke-skandinavier mindre tilltalande på de estetiskt planet och avstår därför från all form av kontakt med dem, men ni som inte delar min upfattning, kräver ni HIV test eller dylikt ?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är du dum i huvudet? eller låtsas du bara?


   
SvaraCitera

4chan:

Jag finner icke-skandinavier mindre tilltalande på de estetiskt planet och avstår därför från all form av kontakt med dem, men ni som inte delar min upfattning, kräver ni HIV test eller dylikt ?

4chan.... Jag älskar dig 🙂


   
SvaraCitera

Klart man inte ska ha samlag med någon med afrikanskt ursprung utan HIV test. Eller vem vill ha det ens då?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

4chan:

men ni som inte delar min upfattning, kräver ni HIV test eller dylikt ?

Nej.


   
SvaraCitera

nä men använder kondom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4chan:

Jag finner icke-skandinavier mindre tilltalande på de estetiskt planet och avstår därför från all form av kontakt med dem,

det e inte rätt att döma någon el någras grupp på grund av sin ursprung.
få hjälp om du kan men jag tvivlar på att det finns hjälp för sån här omogenhet och dumhet.


   
SvaraCitera

guuud vilka fördomar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

valentinos:

det e inte rätt att döma någon el någras grupp på grund av sin ursprung.
få hjälp om du kan men jag tvivlar på att det finns hjälp för sån här omogenhet och dumhet.

Det hela handlar bara om tycke och smak och inte fördom/rasism som jag antar att du syftar på.

Jag skulle aldrig ha sex med en neger av ungefär samma anledning som jag aldrig skulle ha sex med en överviktig, ful, ålder över 50 eller emo.

Att jag faktiskt har estetiska såväl som mentala krav på mina partners sänker ju "får jag knulla ikväll ?" chanserna en hel del .. men smakar det så kostar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4chan:

Det hela handlar bara om tycke och smak och inte fördom/rasism

det e klart att tycke och smak påverkas av fördomar och rasism som du verkar ha.

4chan:

Jag skulle aldrig ha sex med en neger

ditt språk användande tyder på samma sak och reflekterar tydligt o klart din inställning.

4chan:

alla mörkhyade är HIV positiva

du får väl göra ditt eget val.men det behövs inte bli fördomsfullt och rasist. ingen kommer tvinga dej så du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4chan:

samma anledning som jag aldrig skulle ha sex med en överviktig

du skriver i en annan tråd att du hade sex med en överviktig...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera