Aviseringar
Rensa alla

hjääääääälp tampongish


Ämnesstartare

Jag vet inte om det här är rätt kategori som jag skriver i nu men iallfall så har jag en fråga. Är det någon mer än jag som typ får ont i magen när jag sätte ri en tampong ? Varje gång jag sätter i en så känns det som att det går upp en pinne i magen, jävligt obehagligt ! [censur][shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

Slappna av när du för in den.
Sitter den rätt så känns den inte alls.


   
SvaraCitera

det kan också bero på att du har en för stor


   
SvaraCitera

asså shieeeet känns som jag har läst närmare 1000 tusen tampongtrådar idag [tard] hur jävla svårt kan det va egentligen, har använt tampong sen dag 1 men inte fan har jag någonsin haft några problem.


   
SvaraCitera

kennyman:

asså shieeeet känns som jag har läst närmare 1000 tusen tampongtrådar idag [tard] hur jävla svårt kan det va egentligen, har använt tampong sen dag 1 men inte fan har jag någonsin haft några problem.

kanske för du är en slappfetta


   
SvaraCitera

Angelize:

kanske för du är en slappfetta

japp och mina vänner är vandrande slappfitter, så iofs kanske därför


   
SvaraCitera

kennyman:

japp och mina vänner är vandrande slappfitter, så iofs kanske därför

[wink]


   
SvaraCitera

Angelize:

😉

nejmen allvar, på dom låtere som man själv lättare skulle få upp en tampong i ashlet hahaha


   
SvaraCitera

nää aldrig haft det problemet o vet ingen annan jag känner som har haft det heller :/


   
SvaraCitera

En gång när jag var i spanien på en strand satt jag och grävade i sanden..
Till min förvåning så grävde jag fram en använd tampong...Först visste jag inte vad det var och inspekterade den men sedan när jag fick reda på det....[censur][cry][cry][censur]

Sann händelse!
blääääää


   
SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

En gång när jag var i spanien på en strand satt jag och grävade i sanden..
Till min förvåning så grävde jag fram en använd tampong...Först visste jag inte vad det var och inspekterade den men sedan när jag fick reda på det....[censur][cry][cry][censur]

Sann händelse!
blääääää

Å du gillade de [surprised][censur][wink]


   
SvaraCitera

kfufu:

Å du gillade de [surprised][censur][wink]

god no!
Pämin mig inte om det snälla....


   
SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Pämin mig inte om det snälla...

Jag känner för att va elak [cute]


   
SvaraCitera

[mad]


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera