Aviseringar
Rensa alla

hjäääälp!


Ämnesstartare

hej

jag har 2 problem (elr vad man kan kalla det)

problem 1
jag hade en kompis (johan) som jag blivit ovän med
det började med att jag tyckte han var jobbig och det tycker osså min andra kompis (tim) osså det. och johan pratar skit om tim så jag och tim blev ju sur så jag skrev ett sms till johan om att han skulle sluta prata skit om tim. men johan skicka ett sms om att han inte fattade inte så jag sket i och svara tbx. sen vid 15.00 fick jag ett sms 'man kan ju nt lita på dej' av johan.
då smsade jag till tim och fråga om han sagt nått till johan men tim hade sagt nått. så nu e johan sur och jag vill veta vrf han e sur men han svarar nt på mina sms.
och tim e sur på johan och kanske mej

vad ska jag göra ?!!!

problem 2

jag tror osså att jag har känslor för tim för vi skriver ofta '<3 puss' till varann på sms men jag vet nt

e jag bög elr

ps. tim ocj johan heter egentligen nått annat på riktigt


   
Citera
Ämnesetiketter

Alltså fan. LOL.


   
SvaraCitera

perihagen:

jag tror osså att jag har känslor för tim för vi skriver ofta '<3 puss' till varann på sms men jag vet nt

Geeze. Måste betyda att jag är extremt mycket bög.

Och jag orkade inte läsa ditt första problem heller.


   
SvaraCitera

[crazy][wink]


   
SvaraCitera

toffel


   
SvaraCitera

Oj, glömde skratta! Hela grejen var ju bara fånig, hahah

perihagen:

e jag bög elr

Det vet du väl bara själv? Haha eller ja "du är bög för att duskriver '<3puss'" i varje sms-.-


   
SvaraCitera

perihagen:

jag tror osså att jag har känslor för tim för vi skriver ofta '<3 puss' till varann på sms men jag vet nt

Ja, du är så bög att det inte finns. Bäst att du berättar det för din familj.


   
SvaraCitera

Själasvälten:

Alltså fan. LOL.


   
SvaraCitera

perihagen:

jag tror osså att jag har känslor för tim för vi skriver ofta '<3 puss' till varann på sms men jag vet nt
e jag bög elr

nejdå. isåfall borde jag vara alldeles extremt homosexuell, och det är jag inte. [crazy]


   
SvaraCitera

obvious troll is obvious


   
SvaraCitera

Själasvälten:

Alltså fan. LOL.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera