Aviseringar
Rensa alla

hjääälp jobbig mamma


S3ON:

Tror du mamman i fråga låter hennes unge sova över hos en kompis vars mor/far är en missbrukande alkoholist? Haha, jo tror nog hon kommer att höra detta på deras röst.. 

1. Man märker att du aldrig testat det som ung.
2. Har tanken slagit dig att man kanske har en äldre vän i sin umgänges krets?


   
SvaraCitera

S3ON:

Tror du mamman i fråga låter hennes unge sova över hos en kompis vars mor/far är en missbrukande alkoholist? Haha, jo tror nog hon kommer att höra detta på deras röst.. 

1. Man märker att du aldrig testat det som ung.
2. Har tanken slagit dig att man kanske har en äldre vän i sin umgänges krets?


   
SvaraCitera

iatebaronxoxo: 1. Man märker att du aldrig testat det som ung.

nej pga helt idiotiskt.. 

iatebaronxoxo: 2. Har tanken slagit dig att man kanske har en äldre vän i sin umgänges krets?

en vän som är 25-30 år plus, som verkligen går med på en sådan sak.. yeah... 


   
SvaraCitera

S3ON:

nej pga helt idiotiskt.. 

en vän som är 25-30 år plus, som verkligen går med på en sådan sak.. yeah... 

1. Ja, men det fungerade
2. Nej, en vän som har en lite grovare röst


   
SvaraCitera

iatebaronxoxo: det fungerade

Tror knappast med tanke på hur extrem ts mor är.. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Tror knappast med tanke på hur extrem ts mor är.. 

Då kan hon testa de andra alternativet


   
SvaraCitera

iatebaronxoxo:

Då kan hon testa de andra alternativet

Är rädd att detta ej heller kommer att fungera, troligtvis kollar hon upp om det existerar någon sådan person vid det namnet i den åldern osv. Utger sig polaren för att vara någon annan kommer hon antagligen dubbelchecka detta genom att ringa hem till den personen osv. 


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska prata med din mamma. Berätta att du gärna vill gå. o.s.v. Hon borde förstå. Hon har ju vart i samma ålder 🙂 Ärlighet varar längst! 


   
SvaraCitera

S3ON:

Är rädd att detta ej heller kommer att fungera, troligtvis kollar hon upp om det existerar någon sådan person vid det namnet i den åldern osv. Utger sig polaren för att vara någon annan kommer hon antagligen dubbelchecka detta genom att ringa hem till den personen osv. 

Vem vet


   
SvaraCitera

iatebaronxoxo:

Vem vet

jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

lol "ni måste skjutsa mig" du verkar ju ha en del krav på henne med

Jag var ju tvungen att säga så, varje gång jag säger ; ska ta bussen,  så börjar hon typ förhöra mig. 


   
SvaraCitera

dazed:
"Jag ska på filmkväll hos Isabelle på fredag", om nu det konceptet (filmkväll) fortfarande existerar.

Aaah, mängden gånger jag bs:at om vart jag ska vara med ursäkten "filmkväll" Mycket glad
Good ol' times.

Nää, gör som du vill. Kör på, lyssna inte på dina päron. Ibland får man vara rebellisk och ta konsekvenserna. Beror helt på hur dina päron är som personer. Jag hade också svårt att få dra ut på fester och shit när jag var yngre, men efter ett tag så gjorde jag som jag ville och tog konsekvenserna (typ förbannade föräldrar som värst, inte så hemskt ändå). 
Eller så väntar du tills du är myndig och "do wa' you wan' ".


   
SvaraCitera

Vicarious: Aaah, mängden gånger jag bs:at om vart jag ska vara med ursäkten "filmkväll" Mycket glad
Good ol' times.

Det har nog skett mången fingerade filmkvällar i riket genom åren.


   
SvaraCitera

dazed: Det har nog skett mången fingerade filmkvällar i riket genom åren.

"Vare minut ursäktar sig 1,7 ungdomar om att de ska ha filmkväll med sina vänner, men gör något helt annat egentligen". 


   
SvaraCitera

Vicarious:

"Vare minut ursäktar sig 1,7 ungdomar om att de ska ha filmkväll med sina vänner, men gör något helt annat egentligen". 

Hjärta


   
SvaraCitera