Aviseringar
Rensa alla

hjäälp?


Ämnesstartare

Hej! Jag har fyllt sexton nu, och mina bröst är mitt största komplex. Vet att det finns massa tjejer som är såhär, men jag mår inge bra av det och jämför mig alltid med alla andra som bara går förbi mig. Jag har inga bröst alls, 75A, och nu undrar jag, kmr dom växa nå mer? Jag käkar p-pillret Cilest, men inget händer 🙁 Jag vill verkligen inte ha såhär små bröst, det gör mig jätteosäker när jag är med min pojkvän.

En annan fråga är, när min kille tar mig bakifrån så är det sjukt skönt och så, men det känns som jag ska kissa på mig? Jag kan säkert komma men jag spänner mig och vågar inte för jag är rädd att kissa på mig. Nån som vet om det kmr hända/är med om liknande? Tacksam för svar.


   
Citera
Ämnesetiketter

En tråd räcker, va.


   
SvaraCitera

75A är väl inte så jävla lite? Beror väl kanske på kroppsbyggnaden visserligen. Jag är rätt så liten och har den storleken och den är perfekt för mig.
Men ja, brösten kan fortsätta växa tills man är 25 om man har tur/otur.

Det är vanligt att tjejer känner så. För att jag ska slippa känna så kissar jag innan. Try it.


   
SvaraCitera

Hej anniee,

Många killar gillar tjejer med små bröst också, en del killar tycker även att små bröst är "gulligt" på sitt vis. Nu vet jag inte vad din pojkvän har för syn på det hela, men varför inte fråga honom? Hur som helst, om han verkligen älskar dig så borde dina bröst inte vara något problem för honom.

När bröst slutar att växa är individuellt, för en del slutar dem att växa i tonåren, för en del andra runt 20 års åldern.


   
SvaraCitera

små bröst är de bästa !!!!!!!


   
SvaraCitera

Slusklurken:

Hur som helst, om han verkligen älskar dig så borde dina bröst inte vara något problem för honom.

[y]


   
SvaraCitera

Små bröst är toppen! Enda anledningen till att jag gillar min 8-åriga lillasyster.


   
SvaraCitera