Aviseringar
Rensa alla

Hjäälp mig !


Ämnesstartare

Aah gud jag behöver hjälp,råd,synpunkter !
Träffade en kille i helgen, två år äldre än mig. Jätte söt och blablabla. För att dra detta fort då: Vi hamnade i sängen och han sa att han skulle dra tidigt på morgonen. Aja whatever tänkte jag. Satt och pratade om allting mellan himmel och jord och sen sov vi. Vi kramades hela natten och hela morgonen och jag fick till och med några pussar.
Tänkte inte så mycket på det dagen efter men nu i efterhand har jag kommit på att jag nog tyckte det kändes lite speciellt, och jag tänker rätt mycket på killen ifråga.

Det gör mig galen, för jag känner aldrig något för någon efter sex, och nu när det sker är jag en feg jävla häst. Vad fan skall jag göra? Glömma? Kontakta? Vänta och se?

Jag kan ju inte ens sova nu [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fråga honom om han vill ses igen, annars skiter du i det? :S

^
|
Enda rätta svaret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Aah gud jag behöver hjälp,råd,synpunkter !

Är UM din gud?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Är UM din gud?

Ehh ja..

Klorofyl:

Fråga honom om han vill ses igen, annars skiter du i det? :S

^
|
Enda rätta svaret.

Du är helt rätt, men jag är så jävla feg! Orkar inte bli totaldissad och känna mig dum och hela den där biten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

är jag en feg jävla häst

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Kontakta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Kontakta

Jag har vart så nära på det, men skjutit upp det "imorgon" , "om en vecka" . Jag är så jävla osäker på mig själv så jag blir nästan arg. Hade någon haft samma problem hade jag tyckt det var en självklarhet att kontakta men nu när det ligger hos mig så tycker jag det låter hur hemskt som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen så är jag så löjlig att jag tycker att det är killens sak att kontakta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Jag har vart så nära på det, men skjutit upp det "imorgon" , "om en vecka" . Jag är så jävla osäker på mig själv så jag blir nästan arg. Hade någon haft samma problem hade jag tyckt det var en självklarhet att kontakta men nu när det ligger hos mig så tycker jag det låter hur hemskt som helst.

Vad är det värsta som kan hända? Vad är det bästa som kan hända? Känns som det är värt det. bara gör det?

Buppboll:

Sen så är jag så löjlig att jag tycker att det är killens sak att kontakta.

Skitsnack :p han kanske känner likadant men faktiskt är för feg eller har för dålig självkänsla för att faktiskt göra det, kanske kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Kontakta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kåntakta


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga honom om ni kan ses igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typsikt tjejer att slampa och sen vilja ha mer för att vara jobbiga för killen[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera