Aviseringar
Rensa alla

Hjäälp!


Ämnesstartare

Hej alla! De är så att jag och min kille har varit tsm i ungefär 3 veckor. Inte alls länge jag vet, men jag älskar han sååå himla grovt. Han sa till mej igår att han ville bara va vän för de känns som om vi inte är som ett par. Han sa även att han älskar mej lika mycket och har lika mycket kännslor kvar men vi är mer som bästa vänner sa han. Jag kännde desamma men känner ändå att jag vill ha han, jag vill ha han för mej själv. tänk om han tappar kännslor för mej nu när han åker utomlands. De kommer bli konstigt att va bästa vän med han när jag älskar han. 
Vad ska jag gö? Vill ju inte tvinga han att va tsm med mej om han tycker vi är mer som kompisar.


   
Citera

Hej! Jag förstår hur du känner att det kan vara tungt att inte vara tsm med en kompis dom man är dökär i. Men jag tycker att du ska fortsätta hålla kontakten med honom så kanske han får mer känslor och då kan det bli din dröm lycka till


   
SvaraCitera
ailuja

Jag tror det bästa är att du går vidare, det finns fler fiskar i havet. Plus att det är hans förlust. Annars, försök göra han svartis så kanske han går tillbaka till dig, för att han faktiskt inser att det var en stor förlust.


   
SvaraCitera

Hejpådej:
Hej alla! De är så att jag och min kille har varit tsm i ungefär 3 veckor. Inte alls länge jag vet, men jag älskar han sååå himla grovt. Han sa till mej igår att han ville bara va vän för de känns som om vi inte är som ett par. Han sa även att han älskar mej lika mycket och har lika mycket kännslor kvar men vi är mer som bästa vänner sa han. Jag kännde desamma men känner ändå att jag vill ha han, jag vill ha han för mej själv. tänk om han tappar kännslor för mej nu när han åker utomlands. De kommer bli konstigt att va bästa vän med han när jag älskar han. 
Vad ska jag gö? Vill ju inte tvinga han att va tsm med mej om han tycker vi är mer som kompisar.

#Friendzonad 


   
SvaraCitera

Hejpådej:
Hej alla! De är så att jag och min kille har varit tsm i ungefär 3 veckor. Inte alls länge jag vet, men jag älskar han sååå himla grovt. Han sa till mej igår att han ville baraarrow-10x10.png va vän för de känns som om vi inte är som ett par. Han sa även att han älskar mej lika mycket och har lika mycket kännslor kvar men vi är mer som bästa vänner sa han. Jag kännde desamma men känner ändå att jag vill ha han, jag vill ha han för mej själv. tänk om han tappar kännslor för mej nu när han åker utomlands. De kommer bli konstigt att va bästa vän med han när jag älskar han. 
Vad skaarrow-10x10.png jag gö? Vill ju inte tvinga han att va tsm med mej om han tycker vi är mer som kompisar.

jag e singel
alla hatar mig och jag får aldrig någon tjej hjälp mig


   
SvaraCitera