Aviseringar
Rensa alla

Hjälp?


Ämnesstartare

Ja, jag klarar mig utan oseriösa svar.

Jag har en pojkvän, distansförhållande dock och har träffats tre gånger i verkligenheten. Träffades via bilddagboken, för er som vill veta. Vi hånglade och så, så med det är det inga problem.
Men liksom, sex eller ialla fall längre än hångel. När? Var? Haha, men hur ska man ta steget? Jag vet inte ens om han vill. Jag vet inte om jag vill (Men det kan jag ju ta reda på)
Ska jag fråga honom om han är redo? När vi träffas, eller kan man typ köra sanning eller konka på msn och råka komma in på ämnet. Jag är super förvirrade verkligen. För vi är 14 båda två, mer än hångel vill ialla fall jag göra. Dock hade jag väl gjort lite mer än honom, fast inte mycket. Bara hånglat och haft seriöst förhållande, vilket han inte hade.

Och ett till problem. Jag har inte kommit. Hur fan ska det då gå om han typ pullar mig eller vi har sex? Fejka? Det kommer ju inte funka. Och nej, jag blir inte kåt på det sättet så jag kan typ pulla själv. Så hur fan ska jag lösa det?

Och det sista, jag är inte kär i honom på det sättet. För vi har inte träffats så mycket, men jag är hundra procent säker på att jag har en crush på honom. För att ligga brevid honom, eller höra hans röst, eller känna hans lukt. Det är bäst. Och jag vill verkligen inte göra slut med honom, för han är värd att jag ger det är chans, han är värd allt. Men samtidigt känns det lite konstigt att vara tillsammans med någon man inte kan träffa alls ofta (kanske en gång i månaden max), som man inte är säker på att man är i kär. Men tanken att inte vara tillsammans vore värre. Så ska jag fortsätta och se vad som händer vi? Har förövrigt bara varit tillsammans i 1 och ½ månad.


   
Citera
Ämnesstartare

gör som så att du drar med honom på en av dina framtida fyllor, när ni druckit lite kommer ni våga, ivf kommer du våga sen försöker du och då ser du om han är intresserad eller inte, sen när ni satt igång med hånglet går resten av sig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok nu har jag läst vad det verkligen står så gör som så att när ni hånglar tar du innanför hans kläder och sådär, fast ni är ju 14 båda två så ni borde vänta tills ni fyllt 15 med att ha samlag[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

När? Var? Haha, men hur ska man ta steget?

Det löser sig.

Vinter Noll Två:

Jag vet inte om jag vill

Vänta ett tag då.

Vinter Noll Två:

Jag har inte kommit.

Det är okej.

Vinter Noll Två:

Fejka?

Fan heller.

Vinter Noll Två:

Så hur fan ska jag lösa det?

Du måste inte komma.

Vinter Noll Två:

Så ska jag fortsätta och se vad som händer vi?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill du ha stock:

gör som så att du drar med honom på en av dina framtida fyllor, när ni druckit lite kommer ni våga, ivf kommer du våga sen försöker du och då ser du om han är intresserad eller inte, sen när ni satt igång med hånglet går resten av sig själv

Så jag ska be honom åka 20 mil för att åka och bli full med mig?
"Hej (Namnet), kom nu. Nu ska vi gå och supa"

Nej tack.


   
SvaraCitera

Ta det lite lugnt så löser det sig ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Du måste inte komma.

Hur jävla pinsamt kommer det inte bli då?
Vi tar varandras oskulder, jag kommer inte. Damn det vore pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Ta det lite lugnt så löser det sig ska du se.

Men jag vill att det ska lösa sig nu 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Vi tar varandras oskulder, jag kommer inte. Damn det vore pinsamt.

Haha, det är helt lugnt, det är nog inte många tjejer som kommer första gången, speciellt inte om killen också är oskuld. Han kommer säkert på fyra sekunder ska du se, så det är lugnt [y]

Jag kommer aldrig av att bara knulla, knappast att jag skulle skämmas över det. Och det ska du inte heller göra [smile]


   
SvaraCitera

Vinter Noll Två:

Men jag vill att det ska lösa sig nu 🙁

Äh släpp alla höga förväntningar du må ha och låt det som sker ske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Ja, jag klarar mig utan oseriösa svar.

Det är bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Haha, det är helt lugnt, det är nog inte många tjejer som kommer första gången, speciellt inte om killen också är oskuld. Han kommer säkert på fyra sekunder ska du se, så det är lugnt [y]

Men ändå. Det ska vara bra. Då kommer han ju ialla fall .__.

Unexpected:

Jag kommer aldrig av att bara knulla, knappast att jag skulle skämmas över det. Och det ska du inte heller göra [smile]

Men ändå ._________.

nesinnas:

Äh släpp alla höga förväntningar du må ha och låt det som sker ske.

Men ändå..

Ending Jon:

Det är bra [y]

Det är jätte bra [smile]


   
SvaraCitera

Vinter Noll Två:

Jag vet inte ens om han vill. Jag vet inte om jag vill (Men det kan jag ju ta reda på)

På vilket sätt är det viktigt för dig att ni gör mer än att hångla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Men ändå. Det ska vara bra. Då kommer han ju ialla fall .__.

När en kille kommer efter fyra sekunder så är det oftast inte så att han "kommer" utan han får bara utlösning, han sprutar, men det känns inte som orgasm.

Du kan inte hjälpa att du inte kommer, eller hur? Berätta bara det för honom, så kommer han nog förstå [y]

Vinter Noll Två:

Det ska vara bra.

Du kommer nog bli besviken [n]

Men sex kan vara bra, fint och mysigt även utan orgasm [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

På vilket sätt är det viktigt för dig att ni gör mer än att hångla?

Allså jag vill det. Men vill inte han så vill ju inte jag att vi ska göra ngt mer.


   
SvaraCitera