Aviseringar
Rensa alla

Hjälp 🙁


Ämnesstartare

Jag kan börja med att säga: Jag vet inte VAR jag ska göra denna tråden men detta drabbar bara min relation med GF.

Jag skaffade mig en tjej som gillade sjukt mycket och var sjukt lycklig...
Men nu så har jag känt... att jag inte har några känslor. Asså ingen känslor över huvudtaget.

Jag varken skrattar,ler,gråter,pratar eller NÅT!
Men de e bara när jag är med HENNE typ.
Och så snackade vi om de och helt plötsligt droppade det tårar... inga tårar som betydde nåt utan bara tårar men efter några minuters snack till så höll jag på att storlipa men de skedde bara för en sekund. Jag typ bröt ihop sen blev jag hyperaktiv som jag alltid varit.

Jag märker också att jag börjat lyssna på deppiga låtar och inte glada låtar längre.
Men det känns som jag inte har några känslor fortfarande... iaf inte lika mkt eller va man ska säga.
Sorry för felstavning och allt men skrev detta väldigt fort.

Hjälp snälla, seriösa svar uppskattas men om ni vill skämta så hindrar jag er inte (L)


   
Citera
Ämnesstartare

Bör nog också säga att jag inte sa några detlajer... jag började inte få trårar av inte utan de va nåt hon sa. Iallafall 😛


   
SvaraCitera

Alltså, vad är det du vill ha hjälp med?


   
SvaraCitera
kachin

Cobrastyle:

Alltså, vad är det du vill ha hjälp med?

ja precis, låter ju helt normalt??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte några jävla känslor juh 🙁 Liksom om det e ett skit roligt skämt så flinar jag inte ens... försöker inte ens hindra mig liksom...
Hur får jag fram känslorna igen :(!


   
SvaraCitera

Jamen, om du inte har några känslor för flickstackarn är det väl lika bra att göra slut? Du kan ju inte tvinga fram någonting som du inte känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej... asså jag har inga känslor.
Mina känslor kommer bara fram när jag e med min BÄSTA kompis.
inga andra liksom... Och de e inte så att jag förlorat känslorna för henne utan jag har inga känslor at all liksom 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet att ingen bryr sig men skriver ändå...
MINA KÄNSLOR ÄR TEBAX! JAG KAN SKRATTA,GRÅTA,LE OCH ALLT! FA VA GÖTT :DD var bara tvungen... Har inte direkt nån o tacka för ingen skrev så aa 😛 [bigcheers]


   
SvaraCitera

LolipopWiiieee:

MINA KÄNSLOR ÄR TEBAX!

kul[y]


   
SvaraCitera

Öhm, okay, snabb vändning.[bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera