Aviseringar
Rensa alla

hjälp!


Ämnesstartare

Hej! jag är en som är 14 år. behöver seroös hjälp för jag gillar en tjej riktigt hårt och vet inte riktigt hur man ska göra. så kom gärna med råd & gärna oxå seriösa [bigsmile]


   
Citera

pomp3ftw:

så kom gärna med råd & gärna oxå seriösa [bigsmile]

Med exakt vad? Specificera dig lite mer... Vad behöver du hjälp med?


   
SvaraCitera

knulla henne


   
SvaraCitera

Ge henne en orgasm...


   
SvaraCitera

Myksa:

Ge henne en orgasm...

Han kommer inte lyckas ..


   
SvaraCitera

Srbija:

Han kommer inte lyckas ..

"Sikta mot stjärnorna och landa i trädtopparna."
Lika bra att börja försöka nu så att han lär sig någon gång...


   
SvaraCitera

Srbija:

Han kommer inte lyckas ..

pessimistisk du va då[no-no][no-no]


   
SvaraCitera

prata med henne
ta med henne hem
ha sex med henne


   
SvaraCitera

retstickan:

pessimistisk du va då[no-no][no-no]

Alltid


   
SvaraCitera

pomp3ftw:

Hej! jag är en som är 14 år. behöver seroös hjälp för jag gillar en tjej riktigt hårt och vet inte riktigt hur man ska göra. så kom gärna med råd & gärna oxå seriösa

Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fel[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bete dig som en tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChippN:

Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fel

ChippN:

Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fel

ChippN:

Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fel

ChippN:

Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fe

ChippN:

Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fe

ChippN:

Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fe

ChippN:

Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, haha [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla det kom många[confused]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera