Forumet - Hjälp!!!

Hjälp!!!

103 0 19
Det är så att när jag har ätit mkt brukar jag spy upp det för att inte ja ska gå upp så himla mkt
men jag har ett problem! Man läser om att man sticker in två fingrar o sedan kmr allt upp,
så är det inte för mig, jag måste ha tre fingrar och det knr kanske bara någon dl åt gången, det gör så jag måste sticka in fingrarna jätte många gången vilket är väldigt smärtsamt, är detta något som tränas upp efter som??

hursomhelst, hjälp mig hur jag ska göra! Jag vill inte höra något om att söka hjälp!! Det kmr jag inte att göra, då om ni vill hjälpa så snälla ge mig tips så att allt kmr upp direkt så att jag inte måste göra det flera gg! Tack i förhand.

Spana också in:

§10. Så kallat ”thinspiration”-material är inte tillåtet att publicera på sajten. Detta innefattar bilder, avatarer, kaloriräknare, tips och trix på hur man döljer sin sjukdom, länkar till pro-ana-sajter, dagliga matrutiner mm. Allt sådant material kommer konsekvent att raderas. Vi hänvisar istället de som lider av någon slags ätstörning till våra vänner på Anorexi- och bulimikontakt.