Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!!


Ämnesstartare

tja!

Har funderat på att skaffa en a-traktor nu och det lutar mot att det blir en skoda felicia pickup som jag ska göra om! någon som vet mer exakt vad som ska göras för att den får gå som a-traktor? hur ska jag göra då jag inte kan ha dubbla lådor på den?


   
Citera
Ämnesstartare

Mitt bästa tips är nog att kasta ALDRIG sten upp i luften.. Stenen kan träffa någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var nog den sämsta tänkbara bilen att göra om... Inget illa menat men köp en moppe istället[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du måste kapa den till och börja med , sedan får det inte finnas något blindutrymme alls mellan stolarna och väggen, det står att det får vara 30cm mellan men det var dom stenhårda på. Och den får går på 2/3 av maxvarvet 30km/h på 2 växlar, plus att du får ha backen. Och bara fixa någon lätt ryckspärr och varvtals regulator , och det vet jag för att jag själv nyss reggat min traktor


   
SvaraCitera

Känner en som blev av med kortet då polisen hittat spärren.
Ett tips. Hide it well! Som fan!


   
SvaraCitera

Jag har själv en Skoda Felicia Combi 1,6i -98 o det är verkligen en "superlågbudgetbil" men att bygga om en Felica Combi till Epatraktor? NEJ! Gå ut o leta på nätet efter en redan färdigbyggd, registrerad o besiktigad Epa så slipper du strul!


   
SvaraCitera