Aviseringar
Rensa alla

hjälp?


Ämnesstartare

Hejsan , skulle vara tacksam för hjälp!
jag är en 18 årig tjej som bor hos min mamma .. vi bara bråkar hela tiden! konstant verkligen, och min pappa bor utan el , men om ja förklarar detta för mamma igen så kommer hon bli helt vansinnig, jag är 18 år och bor varannan vecka hos mamma och pappa . NU när ja äntligen försöker komma igång med pluggande igen så sätter allt stopp, alltså mina föräldrar då .. jag klarar verkligen inte av detta längre .. vill inte bo hos mamma eller pappa , mår verkligen skit dåligt , vill komma härifrån !! går fortfarande pogram på gymnasiet i 2an nu . kan man få socialt stöd och flytta till lägenhet, NÅGON SOM VET ???!?!?


   
Citera

Detta är ingen aktuell nyhet direkt.

Lär dig posta i rätt kategori på forumet så kanske du kan få hjälp där.


   
SvaraCitera

Skaffa ett jobb och flytta.


   
SvaraCitera

prata med soc


   
SvaraCitera

jeppe [bigcheers][cool]


   
SvaraCitera

hmmz vet inte om man kan få socialbidrag när man går på gymnasiet, men prata med soc om det hela[party]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

Har polare som fått soc lägenhet när de gått gymnasiet, men det har vart ganska grova fall innefattande droger och misshandel i hemmet. Men vem vet, gränserna kanske inte är så stränga på den biten? Prata med Soc som gugge sa!


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Har polare som fått soc lägenhet när de gått gymnasiet

Precis, flytta is the shit, kostar inte så jäkla mycket om du inte bor i nån storstad.
Skit i dom och skapa ett eget liv.


   
SvaraCitera