Aviseringar
Rensa alla

Hjälp?!


Ämnesstartare

Jag är tillsammans med en underbar kille som ligger i lumpen just nu. Den senaste tiden har vi haft lite problem med sexet och det är väl framförallt mitt fel. Jag är inte jätteförtjust i att ha sex och är väldigt blyg, så jag tycker det är obehagligt att ha sex när jag vet att någon är hemma osv.

Min pojkvän tycker det är jättetråkigt såklart och jag vill absolut ändra på mig. Så nu å alla killar vägar ber jag er om hjälp. Har ni några tips på hur jag ska göra för att bli av med min blyghet och undrar om ni har några tips för att förföra min pojkvän? Vill verkligen ändra på mig och få min pojkvän att sukta efter mig som aldrig förr!

Tips tack! [bigsmile]


   
Citera

Bara du själv kan göra dig mindre blyg. Har du dåligt självförtroende? Missnöjd med vikten, brösten eller något annat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Bara du själv kan göra dig mindre blyg. Har du dåligt självförtroende? Missnöjd med vikten, brösten eller något annat?

Som han sa [smile]


   
SvaraCitera

bara du vet hur du vill vara, och bara du kan förändra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ganska dåligt självförtroende rent allmänt, han har även många tjejkompisar som ser jättebra ut som han är ganska bra vän så blir att man jämför sig med dom liksom 😛


   
SvaraCitera

Du vill egentligen inte ha sex, men eftersom han gillar det så vill du ha det?


   
SvaraCitera

plasmabot:

Jag har ganska dåligt självförtroende rent allmänt, han har även många tjejkompisar som ser jättebra ut som han är ganska bra vän så blir att man jämför sig med dom liksom 😛

Han är tillsammans med dig och är säkert nöjd med hur du ser ut. Du måste tänka på att det är dig han tycker om (Antar jag).


   
SvaraCitera