Aviseringar
Rensa alla

Hjälp. 17 år!!!


Ämnesstartare

Hejsan allihopa! Min absolut bästa vän fyller 17 snart och hon fyller på en lördag och jag skulle vilja fixa typ en överasknings fest eller något till henne! Där alla hennes närmaste kompisar är med! Det kan vara en kidnappning eller vad som hällst!!

Min fantasi har blåst bort så jag undrar om någon har överaska sin kompis, i så fall hur och gick det bra? Eller om någon bara har några ideer.
Kram Ebba! [party][party][party]


   
Citera

Vad är så speciellt med 17? Vänta tills hon fyller 18 istället.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting är speciellt! Men hon hade en sån dålig 16års dag så jag vill att 17 ska bli bättre! [smile]


   
SvaraCitera
kachin

har inte firat min födelsedag sen jag var 12-13 tiep [crazy]

men ni kan ju "glömma" sätta FeJsbook-inbjudan som privat så kanske ni bli överraskade över vilka (och hur många) som kommer [y]


   
SvaraCitera

S3ON:

Vad är så speciellt med 17? Vänta tills hon fyller 18 istället..

Kan tänka mig att det handlar om att kanske visa uppskattning för någon man tycker om göra något lite kul för henne, spelar ingen roll om hon fyller 4 och ett halvt eller 65 år i sånt fall. Och sedan är ju 17 ett år så om inte betyder något när det gäller rättigheter till alkohol, tobak, spelberoende, bilkörning osv det är sant vilket ökar behovet av att att hitta på något extra kul ännu mer. 18-årsdagen är ganska kul ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Kan tänka mig att det handlar om att kanske visa uppskattning för någon man tycker om göra något lite kul för henne, spelar ingen roll om hon fyller 4 och ett halvt eller 65 år i sånt fall. Och sedan är ju 17 ett år så om inte betyder något när det gäller rättigheter till alkohol, tobak, spelberoende, bilkörning osv det är sant vilket ökar behovet av att att hitta på något extra kul ännu mer. 18-årsdagen är ganska kul ändå.

Word^! Inte ett skit händer ju när man fyller 17!

Jag har inget problem med att veta hur jag ska mörka de eller så utan vad jag och mina vänner ska överraska med?!? [crazy][smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kachin:

har inte firat min födelsedag sen jag var 12-13 tiep men ni kan ju "glömma" sätta FeJsbook-inbjudan som privat så kanske ni bli överraskade över vilka (och hur många) som kommer

Jag har snackat lite med henne och hon vill bara ha sina närmaste där och det kan tyvärr inte bli värsta festen lixom!
Vi har en lägenhet som vi kan vistas i om vi vill vara utan vuxna, tyvärr äger ingen av oss den utan bara ett par bekanta! Därför funkar inte röjparty! [smile]


   
SvaraCitera

AhaaEbba:

Vi har en lägenhet som vi kan vistas i om vi vill vara utan vuxna, tyvärr äger ingen av oss den utan bara ett par bekanta! Därför funkar inte röjparty!

Detta är ju bra för själva överraskningen, eller känner din kompis igen lägenheten?


   
SvaraCitera

Vill också bli bjuden på överraskningsfest.


   
SvaraCitera

Hon blir nog glad vilket som för övrigt.

Var del i en överraskningsfest en gång för min kompis pojkvän. Det gick väldigt enkelt till; hon tog med honom till en lägenhet och han trodde det skulle bli filmkväll och chill men så stod vi ett stort gäng innanför dörren när dom öppnade och ba "WÖÖÖÖÖÖÖÖ GRATTIIIIIIIS" och han ba "[surprised][surprised][chocked]... [bigsmile][bigsmile][bigsmile][blush][party]".

Bara att någon samlar ihop ens vänner utan ens vetskap och sedan få spendera kvällen ihop med fint sällskap, presenter, ev alkohol och så blir hon nog glad för.

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Detta är ju bra för själva överraskningen, eller känner din kompis igen lägenheten?

Det e hennes bekanta vi får låna den av!

Jag funderar på att jag och hon ska dit själva först så hon tror att ingen kunde sen så går vi ut och typ röker eller något och då smyger våra kompisar in!?
Låter det tråkigt? [shake]


   
SvaraCitera

AhaaEbba:

Jag funderar på att jag och hon ska dit själva först så hon tror att ingen kunde sen så går vi ut och typ röker eller något och då smyger våra kompisar in!?Låter det tråkigt?

Det behöver inte vara mer raffinerat än så, det roliga är ju att det är överraskning och framför allt en festjävel hon blir nog glad.


   
SvaraCitera