Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!?


Ämnesstartare

Jag behöver verkligen hjälp , det jag kommer skriva är mycket.
Så venne om ni pallar läsa , Men gah nån kanske göre
Jag har haft en kille fast han e mitt ex nu , Eftersom ja hade playat honom förut , gjorde slut med honom runt 4 gånger..
och nu pallar han nt me mej trots att han är fortfarande kär i mig.
Jag vet inte varför jag inte älskar honom , och plöstligt får jag känslor och blir kär i honom osv! Jag fattar inte vad de är m mej? :S

Och nu har en ny tjej börjat i min klass , vi går i 8:An.
Dom håller på mycket med varandra , Han gör det framför mej :S vf gör han de för?

Jag vet inte hur ja kan få honom tillbaka.. har pratat med hnm många gånger , men inte om att jag älskar honom eller ngt men typ mer än vänner , fast plöstligt blev han kall osv..

HJÄLP!?[tard]


   
Citera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zahraa:

och plöstligt får jag känslor och blir kär i honom osv!

Alla älskar vi det vi inte kan få.

Zahraa:

Han gör det framför mej :S vf gör han de för?

Prövat att gå iväg? Han kanske inte ser dig? Han kanske inte bryr sig om dig?

Zahraa:

jag älskar honom

Du älskar honom inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zahraa:

Han gör det framför mej :S vf gör han de för?

Det kan inte bara vara så att de råkar "hålla på" när du är i närheten bara? Allt handlar inte om en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni kanske har rätt..
Men

Jonnybravo91:

Prövat att gå iväg? Han kanske inte ser dig? Han kanske inte bryr sig om dig?

Det är typ sådär , varje gång jag kommer in till klassen sent går han upp och sätter sig vi henne , vilket han inte gör näär jag inte är i skolan ,
Kramar henne framför mej osv fattar verkligen inte vad han håller på mej..
Vet inte ens om ja älskar honom jag blir bara svartsjuk när han gör sådär , och bara vi blir tillsammans igen vill jag göra slut... Wäääääääh!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zahraa:

vilket han inte gör näär jag inte är i skolan

Hur i helvete vet du det?

Zahraa:

Vet inte ens om ja älskar honom jag blir bara svartsjuk när han gör sådär , och bara vi blir tillsammans igen vill jag göra slut... Wäääääääh!

Han kanske försöker göra dig svartsjuk för att få dig tillbaka. Eller så försöker han göra dig svartsjuk för att du ska känna en bråkdel av den smärta han känt.

Eller också så har hon gått vidare, sluta vara så jävla 14 nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gaaaah... jaja.. tack i alla fall för alla svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera

Zahraa:

Eftersom ja hade playat honom förut , gjorde slut med honom runt 4 gånger..
och nu pallar han nt me mej trots att han är fortfarande kär i mig.

Asså inte illa ment men du får ju skylla dig själv en aning.. jag menar om du har dumpat han 4 gånger, hur tror du han känner? Vem vill vara tillsammans med någon som behandlar en som en leksak?

Dom håller på mycket med varandra , Han gör det framför mej :S vf gör han de för?

Antingen försöker han göra dig svartsjuk, eller så är han intresserad av någon annan och skiter i dig.

jag älskar honom eller ngt men typ mer än vänner , fast plöstligt blev han kall osv

Men jag tror också det handlar mycket om att du inte uppskattade det du hade, och nu när du inte har det du hade längre, då känner du dig ensam. Tror inte du älskar han, utan handlar mer om att du inte vill bli ensam. Kan förstår om han blev lite kall. [smile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Du älskar honom inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

Men jag tror också det handlar mycket om att du inte uppskattade det du hade, och nu när du inte har det du hade längre, då känner du dig ensam. Tror inte du älskar han, utan handlar mer om att du inte vill bli ensam. Kan förstår om han blev lite kall.

Du har helt rätt med allt du sa.. men aa..
Tack i alla fall 😀[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som sagt, du förtjänar ingen kärlek alls ;D


   
SvaraCitera