Aviseringar
Rensa alla

Hjälp 🙁


Ämnesstartare

Jag är 14 år och har märkt att jag är bög, märkte det när jag va 13 men jag vill inte vara det [sad]. Det kommer förstöra för mig i skolan med vänner och så. Jag har inte ens berättat för mina föräldrar för jag vet inte hur jag ska förklara/ hur dom kommer reagera [sad].


   
Citera

Svårt att inte vara det man är[shake] var bög och var glad[smile] fast inte för glad, såna bögar är bara jobbiga[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle jag vara glad för det? Det är ju inte direkt det roligaste att vara i detta samhälle..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

Kom hit, så ska jag göra dig heterosexuell.


   
SvaraCitera

Först och främst... Är du helt, helt säkert!?

Dra ner en vanlig porr rulle och se om du blir kåt, är killen i vägen ladda ner en film med två tjejer... xD

Det är ju enligt mig det lättaste sättet att se om du verkligen är det. Det kanske visar sig att du är bisexuell vilket det ofta visar sig vara när man är under 18 år. Innan man börjat utvecklats helt.

Så "dtberorpå" kanske kan hjälpa dig xD?

Nej, men är du garanterat bög... Så blir allt mycket svårare, det är ju hemskt, iallfall i dagens samhälle. Jag ska inte tala om min läggning för mycket, men jag skulle då om jag varit dig inte säga ett knyst till föräldrarna förrän dem själv märker av det.

Om om du säger det eller inte, påverkar ju inte alls din läggning. Så vad är meningen att dina föräldrar få veta det?

Men beror ju helt på hur din föräldrar är. "Vanligaste" föräldrarna om jag får säga så, skulle nog bli chockade och kanske söka hjälp? Och varför i helvete skulle du säga det till skolan xD Då kommer ju hela din stad få veta om att du är bög innan du hinnner blinka.

Det finns 2 sorts bögar (gissar jag)

*Smygbög = Håller det hemlighetsstämplat.
*Bög = Accepterar att han är det och bryr sig inte om vad andra tycker/säger.

Men du undrar säkert hur du ska hålla det hemligt? Alla har ju sina behov och måste uträtta dem förr eller senare?

Du ska då inte gå till din bästa kompis och säga att du är bög. För då är ju han troligen långt ifrån dig framöver. Så du får väl umgås som vanligt, och tillslut märker du väl om någon du gillar har samma läggning. Alt. söker på internet xD

Jag var ju säkert inte till någon hjälp. Men svårt när man inte vet mer vem du är xD


   
SvaraCitera

Äh. Heteronormativitet är ändå ingenting att eftersträva.


   
SvaraCitera

kebu12:

fast inte för glad, såna bögar är bara jobbiga[shake]

HAHAHA ja, eller människor överhuvudtaget som är *spralliga* och *jätteglada*, typ alla på estet-teater. morrrr


   
SvaraCitera

Du behöver inte berätta de för någon. Det du kan göra är ju att tänka dig en liten liten låda huvudet. Lägg in alla känslor där och stäng in dem i de mörkaste hörnet. När du blir kåt kan du titta på bögporr. Sen när du är runt 17 kan du ta fram lådan igen och berätta för den du står närmast, eller så kan du leva celibat så länge du vill.


   
SvaraCitera

Fail [bigcheers]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

HAHAHA ja, eller människor överhuvudtaget som är *spralliga* och *jätteglada*, typ alla på estet-teater. morrrr

jag är en sån människa[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

jag är en sån människa[sad]

och jag är en för glad bög [sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

jag är en sån människa

Är inte du porr skådis? [confused]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

och jag är en för glad bög [sad]

du har väl ingen snopp?[blush]

Macktorsken:

Är inte du porr skådis? [confused]

kan man inte vara porr.....skådis om man är så?[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

kan man inte vara porr skådis om man är så?

Tydligen [shake]


   
SvaraCitera