Forumet - HJÄLP

HJÄLP

671 0 23
Jag hade tyvärr oskyddat oralsex med en främmande kille för drygt 1-1,5 månad sen! något jag ångrar djupt. (visste inte att man kunde skydda sig vid oralsex? :S)

nu har jag precis varit förkyld med lätt feber, ont i halsen och huvudet. Typ 4 dagar in på förkylningen började det klia lite lätt där nere. Jag upptäckte en hård "klump" i underlivet, i den yttre blygdläppen på ena sidan, högst upp.

Min fråga är: kan man ha finnar i underlivet?
vad kan det vara?
en cancerknöl?
en vårta?

Ingenting synligt, det kliar bara pyttelite ibland och inget som besvärar mig direkt.

OCH: hur är det att gå till gynekologen? Måste dit i morgon men jag kommer bergis banga [cry] behöver stöd och tips så att jag inte blir så rädd.

Spana också in:

Ingemarsdotter:

Låter lite som herpes, men det måste det ju absolut inte vara

jag är livrädd att det är herpes eller kondylom.. men borde det inte klia mycket mer då??

EGOGIRL:

Det är typ omöjligt att du fått en könssjukdom via oralsex eller om kuken nuddade dig i en sekund...

jag hoppas verkligen att du har rätt.. men grejen är att vi höll på väldigt länge så det finns nog en smittrisk om han hade något [sad]
Ingemarsdotter:

Yes, det är alltid jobbigt att kolla sig överhuvudtaget, jag har dock aldrig haft en KS. Förmodligen har du inte fått någonting

Jag har haft svullnad... å fy... det är ett av symtomen till herpes [cry]

det står också att det smittar genom saliv. oh fuck. oh fuck.

SÅ ORÄTTVIST [mad]

jag har sex EN gång i mitt liv och sen ska jag vara en pestsmitta resten av livet. TACK GUD.
Ingemarsdotter:

Visste du inte att herpes smittade oralt?

de tjatar jämt om att man ska använda kondom i skolan.. men inte fan är det NÅN som har ens nämnt ordet "slicklapp" för mig??!! [mad]
vafan är det här för skämt?!

Ingemarsdotter:

Tråkigt, men testa dig innan du ropar hej, kanske är det bara ett irritationsutslag eller vad som helst!

tack. måste göra det.. vill ha besked. Vill vara säker [chocked]