Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP


Ämnesstartare

Jag hade tyvärr oskyddat oralsex med en främmande kille för drygt 1-1,5 månad sen! något jag ångrar djupt. (visste inte att man kunde skydda sig vid oralsex? :S)

nu har jag precis varit förkyld med lätt feber, ont i halsen och huvudet. Typ 4 dagar in på förkylningen började det klia lite lätt där nere. Jag upptäckte en hård "klump" i underlivet, i den yttre blygdläppen på ena sidan, högst upp.

Min fråga är: kan man ha finnar i underlivet?
vad kan det vara?
en cancerknöl?
en vårta?

Ingenting synligt, det kliar bara pyttelite ibland och inget som besvärar mig direkt.

OCH: hur är det att gå till gynekologen? Måste dit i morgon men jag kommer bergis banga [cry] behöver stöd och tips så att jag inte blir så rädd.


   
Citera

Magnifying glass:

Jag hade tyvärr oskyddat oralsex

Men lol, som om man skulle ha skyddat.


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

OCH: hur är det att gå till gynekologen? Måste dit i morgon men jag kommer bergis banga [cry] behöver stöd och tips så att jag inte blir så rädd.

Varför är du rädd? Pinsamt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

Men lol, som om man skulle ha skyddat.

jag menar det [tard] men det finns tydligen något som heter slicklapp [confused][chocked][tard]

Dessutom hade han inte kondomen på från början så jag e rädd att han kan ha gnidit sitt kön mot mitt på något sätt, oskyddat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

Varför är du rädd? Pinsamt?

Dels det, men är livrädd för att det ska vara en könssjukdom [cry]


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

Dels det, men är livrädd för att det ska vara en könssjukdom [cry]

Det är typ omöjligt att du fått en könssjukdom via oralsex eller om kuken nuddade dig i en sekund... Nu kommer någon säga att Jo, det går visst och ja, klart det går, men hur stor risk är det? [confused]


   
SvaraCitera

Säger inte att du inte ska kolla dig, det borde du, annars så kommer du nog hela tiden undra och nojja dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter lite som herpes, men det måste det ju absolut inte vara [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Låter lite som herpes, men det måste det ju absolut inte vara

jag är livrädd att det är herpes eller kondylom.. men borde det inte klia mycket mer då??

EGOGIRL:

Det är typ omöjligt att du fått en könssjukdom via oralsex eller om kuken nuddade dig i en sekund...

jag hoppas verkligen att du har rätt.. men grejen är att vi höll på väldigt länge så det finns nog en smittrisk om han hade något [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

men borde det inte klia mycket mer då??

Herpes är känt för att ha mycket blygsamma symptom. Tre fjärdedelar som har det är omedvetna om det har jag nyligen läst på tillförlitligt ställe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Herpes är känt för att ha mycket blygsamma symptom. Tre fjärdedelar som har det är omedvetna om det har jag nyligen läst på tillförlitligt ställe.

usch [cry]
jag är jätterädd. Vill inte gå dit i morron... kommer banga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

usch

Yes, det är alltid jobbigt att kolla sig överhuvudtaget, jag har dock aldrig haft en KS. Förmodligen har du inte fått någonting [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Yes, det är alltid jobbigt att kolla sig överhuvudtaget, jag har dock aldrig haft en KS. Förmodligen har du inte fått någonting

Jag har haft svullnad... å fy... det är ett av symtomen till herpes [cry]

det står också att det smittar genom saliv. oh fuck. oh fuck.

SÅ ORÄTTVIST [mad]

jag har sex EN gång i mitt liv och sen ska jag vara en pestsmitta resten av livet. TACK GUD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

ORÄTTVIST

Visste du inte att herpes smittade oralt? [sad]

Tråkigt, men testa dig innan du ropar hej, kanske är det bara ett irritationsutslag eller vad som helst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Visste du inte att herpes smittade oralt?

de tjatar jämt om att man ska använda kondom i skolan.. men inte fan är det NÅN som har ens nämnt ordet "slicklapp" för mig??!! [mad]
vafan är det här för skämt?!

Ingemarsdotter:

Tråkigt, men testa dig innan du ropar hej, kanske är det bara ett irritationsutslag eller vad som helst!

tack. måste göra det.. vill ha besked. Vill vara säker [chocked]


   
SvaraCitera