Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP


Ämnesstartare

Hej! Jag sög av några killar samtidigt på fyllan i somras, de var utländska och sjukt snygga. Två veckor senare ungefär fick jag ont i halsen på ett sätt jag inte brukar ha ont på. Trodde dock att det var en vanlig förkylning men hade i bakhuvudet att man faktiskt kan få könssjukdomar i munnen... Sen dess har jag inte märkt några tecken, får dock mystiska utslag på benen ibland[surprised] vilka jag inte har någon aning om vad det är för något. Så nu undrar jag; är det lätt att bli smittad av könssjukdomar i munnen? Vilka i så fall? (Jag fick sperma i munnen men svalde inte) Borde jag testa mig? Testar man då sig på samma sätt som om man blivit smittad vaginalt? Det kan väl knappast vara något farligt (typ HIV[cry])

Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter

Självklart måste du testa dig för att få ett detaljerat tips och råd.

Främling, vad döljer du för mig?


   
SvaraCitera

roligatestsnabela:

Jag sög av några killar samtidigt på fyllan i somras

Sådant som ger horstämpel i min värld.
Ja förutom att horor inte är gratis...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roligatestsnabela:

Borde jag testa mig?

Ja.


   
SvaraCitera

Meh. Troll ju. Reggat och skapat tre sådana här trådar.


   
SvaraCitera

Du har nog fått AIDS, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gud vad ofrescht. Gå till ungdommsmotagningen och fråga om du får testa för du kanske har en könsjukdom, man kan få det om man bara suger också.


   
SvaraCitera

tråkigt troll är tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken stöken:

tråkigt troll är tråkigt.

Vad i mina trådar säger emot sig självt? Nej just det, inget. Inget jävla troll här inte.

Myksa:

Sådant som ger horstämpel i min värld.
Ja förutom att horor inte är gratis...

om det är på allas villkor är det väl fan helt okej? orka hålla på att vara så dömande, lev livet istället!


   
SvaraCitera

roligatestsnabela:

om det är på allas villkor är det väl fan helt okej? orka hålla på att vara så dömande, lev livet istället!

roligatestsnabela:

på fyllan

Snyggt argumenterat. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Snyggt argumenterat.

TACK [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

roligatestsnabela:

får dock mystiska utslag på benen ibland

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Troll. Antagligen tänder den här (grabben) på att skriva ut sådana här saker på forum. hejdå.


   
SvaraCitera