Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP


Ämnesstartare

min dator har blivit ascp under natt. Jag kan inte klicka på själva plattan, ni vet på laptopen, utan måste ganska ofta klicka på tpknappen. Men inte alltid, ibland funkar det att klicka på plattan. Dessutom så, när jag skriver, hoppar själva markeringen där jag "är" hela tiden till början elller nånstans mitt i texten. Så det är typ omöjligt att konstruera en text. HJÄLP


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är det ganon som hackat mig? 🙁


   
SvaraCitera
Åtta

framtidstron är död:

Är det ganon som hackat mig? 🙁

Lolnej. Är du orolig kan du ju testa att stänga av din internetuppkoppling. Är problemet fortfarande där så har du inte råkat ut för cyb3rh4xx.

Du råkar inte komma åt plattan med handen när du skriver då? Så att det är därför textmarkeringen flyttas samtidigt som du skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Du råkar inte komma åt plattan med handen när du skriver då? Så att det är därför textmarkeringen flyttas samtidigt som du skriver.

Nej tror du jag är dum i huvudet 🙁

Men kan det vara någon inställning? Det kom sjukt plötsligt. Fattar barainte vad en inställning som gör detta skulle vara bra för!!!! asjobbbiiiigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min platta brukade också dampa ibland så att inte scrollen funkade t.ex.
då startade jag om datorn och då funkade den igen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw det är där även när inte internet är igång och JAG BÖRJAR BLI KNÄPP + JAG MÅSTE PLUGGA MED DETTA ÄR DET OMÖJLIGT

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

då startade jag om datorn och då funkade den igen

Har redan gjort, det försvann inte :(:(:(
vad ska jag gööööra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske Walter som busat? Min pussy gick runt på datorn och allt blev då helt galet. En gång har hon faktiskt laddat ner en låt med Magnus Uggla, jag skulle aldrig göra detta, men plötsligt så hade jag en nedladdad efter att hon lagt sig och trampat runt lite. Det är sant! Jag måste ha den smartaste katten i världen, och den med sämst musiksmak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att du har glapp i musen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En gång har hon faktiskt laddat ner en låt med Magnus Uggla

[love]

Men wallter går inte på bord! det kom helt plötsligt! bara pang! asjobbigt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

farbror gugge:

tror att du har glapp i musen

:(:( måste jag lämna in skiten på lagning då? garantin har gått ut.
Eller man kanske kan koppla in en separat musplatta istället? fast musen glappar ju isf fan när jag inte ens använder den!!! eftersom den börjar markeringsgrejen när man skriver hoppar! Kan det verkligen vara glapp i musen då? När den gör saker jag inte ber den om? Det handlar ju inte bara om att den inte lyssnar på mig när jag klickar med den, den gör ju saker av sig själv!
NEJ JAG KAN INTE UTTRYCKA MIG ORDENTLIGT DEN JÄVLA GREJEN HOPPAR NU IGEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

NEJ JAG KAN INTE UTTRYCKA MIG ORDENTLIGT DEN JÄVLA GREJEN HOPPAR NU IGEN

fattar va du menar!! men kanske går över snart, annars typ stäng av den och köp en separat mus :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men wallter går inte på bord! det kom helt plötsligt! bara pang! asjobbigt.

"

Duktig han är. Min pussy får inte heller egentligen, eller nu får hon. Min pappa förstör min fina uppfostran av henne. Han låter henne göra precis ALLT bara för att hon är så söt. Och då kan ju inte jag komma där och säga till, för då blir hon ju helt förvirrad. [sad]


   
SvaraCitera

Orkar inte läsa inläggen, men man kan stänga av och på den funktionen på dom flesta laptopsen. Kolla inställningarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

fattar va du menar!! men kanske går över snart, annars typ stäng av den och köp en separat mus :3

🙁 Jag får väl se vad som händer. hoppas bara inte detta kommer sätta igång ett utbrott hos mig snart!

isola:

Duktig han är.

Knappast! När något står på bordet som är ätbart och en stol är utdragen, då kan man förvänta sig att finna honom på bordet om man lämnar rummet. Men annars kommer han ju inte upp.
Jag tror han är som en mänsklig tjockis, han är helt enkelt konstant hungrig. Det ligger i rasen att vara matglad, men det måste ändå vara sjukt jobbigt för honom att aldrig vara mätt och nöjd 🙁
Olika metoder för att bota matfixering har inte funkat hittills på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Orkar inte läsa inläggen, men man kan stänga av och på den funktionen på dom flesta laptopsen. Kolla inställningarna.

grejen är att det ibland funkar att klicka på plattan och ibland inte. Så det har nog inte med inställningar att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Olika metoder för att bota matfixering har inte funkat hittills på honom.

[sad] Kanske behöver högproteinfoder?


   
SvaraCitera