Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP


framtidstron är död:

grejen är att det ibland funkar att klicka på plattan och ibland inte. Så det har nog inte med inställningar att göra.

Ok. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kanske behöver högproteinfoder?

Kan det hjälpa? Hur då?
Han äter robour nu, det är 23% protein i fodret. Vet inte vad som räknas som högproteinfoder?
Har provat i en månad med berikning vars teori är att en hund vid matfixering inte får utlopp för naturliga behov kopplat till mat, han får söka mat, undersöka mat och får maten serverad i kartonger och liknande som han får gnaga sig igenom. Dessutom har han nästan alltid något att gnaga på utöver det. Det har hittills inte gett någon förändring.
Han är dessutom mycket medveten om att han inte får och jag ser på honom att han skäms innan jag ens märker vad han gjort. Tror det är den obotliga hungern som är problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Kan det hjälpa? Hur då?

Behövs mycket lite för att bli mätt då det är väldigt näringsrikt. Min katt äter något sådant, från kungliga kaninen.
Men en veterinär vet nog bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Behövs mycket lite för att bli mätt då det är väldigt näringsrikt. Min katt äter något sådant, från kungliga kaninen.

Robur är högkvalitetsfoder bland torrfoder och ligger i den högre prisklassen, är gjort av kött och ris till skillnad från billiga som mest innehåller mjöl och liknande. Men vad gäller protein vet jag inte vad som räknas som lågt-vanligt-högt. Men jag ska fråga veterinär nästa gång jag besöker en sådan! Annars kanske färskfoder vore en idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag måste ha den smartaste katten i världen, och den med sämst musiksmak.

Haha [love]

Mina katter sätter bara igång alla program som går.


   
SvaraCitera

isola:

En gång har hon faktiskt laddat ner en låt med Magnus Uggla,

Åhåhå, älska. Kittlade till i hjärtat när jag läste det. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör du windows? Isf har vi felet där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Kör du windows? Isf har vi felet där.

Ja, det gör jag.
Hur orsakas detta av windows? Det kom idag och har aldrig funnits tidigare, har haft denna dator i två år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, det blev samma problem med min laptop! [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Åh, det blev samma problem med min laptop!

Du hade samma laptop som jag också va? Har för mig det.
Den är fan skräp! funkar inte att ha trådlöst på den heller, måste ha separat grej för det, var tydligen också vanligt på denna modell. (ja på ungefär denna nivå kan jag förklara tekniska saker)

aristoteles:

Kör du windows?

säg vad jag ska göra du datorkunniga man!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Ja, det gör jag.
Hur orsakas detta av windows? Det kom idag och har aldrig funnits tidigare, har haft denna dator i två år.

Kanske hjälper det att installera om drivrutinen för pekplattan? De finns troligtvis på tillverkarens hemsida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Kanske hjälper det att installera om drivrutinen för pekplattan? De finns troligtvis på tillverkarens hemsida.

okej, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Du hade samma laptop som jag också va? Har för mig det.

Ja, om det är den gråa toshiba eller vad de nu heter.

framtidstron är död:

Den är fan skräp! funkar inte att ha trådlöst på den heller, måste ha separat grej för det, var tydligen också vanligt på denna modell.

Hade samma problem. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, om det är den gråa toshiba eller vad de nu heter.

jaa

Geigerzähler:

Hade samma problem.

våd Jävlarbajsdatornjag har då, kommer inte ha rråd att köpa en ny på över ett år [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

våd Jävlarbajsdatornjag har då, kommer inte ha rråd att köpa en ny på över ett år [cry]

[sad][love]


   
SvaraCitera