Aviseringar
Rensa alla

hjälp


Fridaah:

kanske bör lägga upp en ny bild då som inte är 1½ å

men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Ingen gillar fjortisar.
Ingen gillar ÄSbarn.

Du tillhör väl båda

jasså, enligt dig gör jag ju tydligen det 🙂


   
SvaraCitera

Fridaah:

Man ska själv må bra, jag skiter väll egentligen i vikten skulle för sjutton kunna väga 70 kilo

Det kändes inte som du sket i det i andra tråden...
Känner du dig missnöjd med något konkret på din kropp (d.v.s du vill ha mer muskler/mindre fett) så by all means börja träna och fixa fram din drömkropp men ställ rätt frågor då.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

ALLTID BÄST!

[bigsmile]

Fridaah:

inte alls svårt att förstå det hon skrev, tycker ändå inte att det var något fel med det jag skrev!

isf kanske du ska prata med henne ist för göra en ny tråd om typ samma sak..?[shake]

om du ej hade velat få tråden låst hade det varit smart att ej skriva vikt

mvh tips från coachen


   
SvaraCitera

Fridaah:

Jag är medveten om att mitt BMI är på gränsen till undervikt

Fridaah:

ska bara gå ner till jag känner mig bekväm.

Fridaah:

nej jag har inte anoerxia eller liknade

.....................


   
SvaraCitera
blum
 blum

Fridaah:

Varför ska man låsa trådar?!

Du fick en tydlig motivering till varför din tråd låstes. Det strider emot reglerna att tipsa och motivera underviktiga att gå ner mer i vikt.

Fridaah:

Man ska själv må bra, jag skiter väll egentligen i vikten skulle för sjutton kunna väga 70 kilo, fine bara jag själv mådde bra av det. Men nu gör jag inte det och jag ska bara gå ner till jag känner mig bekväm.

Så tänkte nog alla innan anorexin tog överhanden, man planerar att gå ner tills man "känner sig bekväm" men den känslan infinner sig aldrig, varesig man väger 60 eller 35 kg. Det är detta som är faran med anorexi, tror du att de som dör i sjukdomen planerade att bli smala som skelett?

Anorexi är inget att leka med. Kanske är du inte sjuk, men det spelar ingen roll. Det är inte hälsosamt för dig att gå ner mer i vikt och därför kommer sådana här trådar att låsas.

Tråd låst. Att skapa en ny kommer inte att hjälpa.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tråden låst


   
SvaraCitera