Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

blåbärsskogen:

Snälla, hjälp mig och säg vad ni tror/tycker. Blir galen utav detta vill liksom inte släppa honom men inser att jag borde göra det…

Ring honom istället och få ett svar... asså var rak på sak och fråga så vet du. asså han ksk säger att han inte vill träffa dig längre men då vet du iaf även om det känns jobbigt[n]


   
SvaraCitera

Är det så jävla svårt att ringa eller gå till honom och prata normalt!?!? Skippa smsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Mjaa, risken finns ju men det känns inte som att du direkt har något att förlora så som läget ligger nu. Jag har ingen aning om vad du ska skriva, känner inte någon av er så vet inte alls vad som passar

Nej det är klart :p. Men tycker du typ "tja vad gör du" eller ngt annat vanligt prat. Eller nåt mer seriöst redan på första smset

BLODÅDRA:

Och dessutom är jag helt säker på att du verkar väldigt mycket mer mogen och smart i hans ögon om du ber honom tala om vad han vill och inte vill.

Jo, men är det inte lite dumt egentligen att fråga honom öht. Jag menar, det är ju rätt uppenbart att han inte vill? Eller vad får du för uppfattning av det du läst?

BFMVlove:

Ring honom istället och få ett svar... asså var rak på sak och fråga så vet du. asså han ksk säger att han inte vill träffa dig längre men då vet du iaf även om det känns jobbigt

Ja, vill ju ha ett svar. Hellre att han säger "nej jag vill inre" rätt ut än ignorerar. Men varför är det bättre att ringa än smsa tycker du?

Macktorsken:

Är det så jävla svårt att ringa eller gå till honom och prata normalt!?!? Skippa smsen.

Nej. Men vi har typ bara haft smskontakt, inte pratat i telefon så mkt, känns lite konstigt om jag skulle ringa nu... Är det mycket bättre att ta det över telefon tycker du? Varför?


   
SvaraCitera

blåbärsskogen:

Är det mycket bättre att ta det över telefon tycker du? Varför?

Ta det över telefon eller konfrontera honom på riktigt. Det blir svårare för honom att vifta bort det, det känns mer seriöst. Det är enkelt att sluta svara på sms, men att lägga på när man pratar är en annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ta det över telefon eller konfrontera honom på riktigt. Det blir svårare för honom att vifta bort det, det känns mer seriöst. Det är enkelt att sluta svara på sms, men att lägga på när man pratar är en annan sak.

Ok. Ja, du har rätt i det. Men om det gällde dig, skulle du inte tycka det var konstigt att tjejen ringde nu om ni var i samma situation?


   
SvaraCitera

blåbärsskogen:

Ok. Ja, du har rätt i det. Men om det gällde dig, skulle du inte tycka det var konstigt att tjejen ringde nu om ni var i samma situation?

Nej det skulle jag inte. Ring och fråga om ni kan träffas. MEN om han fortsätter att vara såhär så ska du sluta höra av dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Nej det skulle jag inte. Ring och fråga om ni kan träffas. MEN om han fortsätter att vara såhär så ska du sluta höra av dig.

Ok. Tack för svar. Det där känns bra och kommer antagligen göra så.

En sista fråga bara... Ungefär hur långt sedan sista smset tycker du det kan gå innan jag ringer, vi messade sist i måndags. Borde jag göra det nu, typ idag eller imorn eller ska jag vänta några dagar o göra det i helgen typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blåbärsskogen:

Och skriva vadå menar du?

Vad tror du? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad tror du?

Men. tycker du jag ska skicka ett "hej, vill du träffas" sms eller?


   
SvaraCitera

blåbärsskogen:

Ungefär hur långt sedan sista smset tycker du det kan gå innan jag ringer, vi messade sist i måndags. Borde jag göra det nu, typ idag eller imorn eller ska jag vänta några dagar o göra det i helgen typ?

Ring när du vill träffa honom, men kanske inte nu, lite sent. [crazy]

Men om han fortsätter dissar dig är det förmodligen så att han inte vill ha något med dig att göra. Då ska man inte höra av sig mer, annars kommer folk tycka att du är jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blåbärsskogen:

. tycker du jag ska skicka ett "hej, vill du träffas" sms eller?

Snarare: "Hej, vill du sexa?". [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ring när du vill träffa honom, men kanske inte nu, lite sent.

Låter vettigt! Men går det lika bra att göra det en helgkväll då det finns risk att han är full?

Oj, nu blev det visst en fråga till iaf [crazy]

Macktorsken:

Men om han fortsätter dissar dig är det förmodligen så att han inte vill ha något med dig att göra. Då ska man inte höra av sig mer, annars kommer folk tycka att du är jobbig.

Ja det är sant. Det är ju det jag är rädd att han redan ska tycka om mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Snarare: "Hej, vill du sexa?".

Är du seriös nu? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blåbärsskogen:

Är du seriös nu? [confused]

Ja, ifall du söker ett kk-förhållande.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, ifall du söker ett kk-förhållande..

Om jag söker annat då? [crazy]


   
SvaraCitera