Forumet - hjälp

hjälp

254 0 19
Jag har ingenting att må dåligt för men ändå är jag på gränsen till en panikattack. Jag kan inte gråta och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill inte spendera tiden på samma psyke som alltid, fördriva den tid som jag kommer att missa i sådana fall. Studenten, avskedet, jobbintervjun. Men jag har panik, självdestruktiviteten kliar och jag vet inte vad jag ska göra. Jag känner mig så otroligt ensam att jag går under.

Snälla. Jag kan inte andas. Hjälp mig
förlåt för ett sådanr inlägg

Spana också in:

ajyprah:

Kan inte prata med min pojkvän, jag vill inte vara deprimerad i hans närhet

Funkar musiken eller var det ett helt och hållet genomruttet förslag?

Jag brukar kolla på människor som slår sig också.. Eh.. kanske ej borde skriva det, men det typ gör mig lite lugnare på något sätt. Typ "skateboard accidents" eller "scarred".

Alt. kolla på någon brutalt äcklig skräckfilm som snurrar till det lite i huvudet.
Man behöver ju inte ha en orsak att få panikångest eller ångest överhuvudtaget. Det är nästan värre med sån ångest, när man inte har en syndabock att peka fingret på och ba AHA, DÄR ÄR PROBLEMET! och sedan fly från det eller bearbeta det.

Internetkramar dig också. Andas coolt, ta en cigg, måla streckgubbar och spela musik som är tillräckligt glad för att inte ge dig mer angst men samtidigt inte är för glad så den gör en arg. [love]
aktivera dig! få tankarna på annat

gör ett schema för morgondagen och följ det med punkt och pricka

var här och nu... tänk på vädret... på människan du möters TRÖJA... befinn dig inte bakåt eller framåt, det ger dig ingenting att varken älta eller grubbla...

du har dessutom med dig tidigare uppgångar, detta är en fas att härda ut
ajyprah:

Har lyssnat på musik rätt länge nu men känslan går inte över. Jag ska nog gå ned till bryggan nu och se om det går över.

Bra idée,ibland hjälper det med frisk luft eller natur, du kanske till och med kan ta dig en simtur så du fokuserar på annat istället för att bara sitta där. Kram