Aviseringar
Rensa alla

hjälp


Ämnesstartare

Jag har ingenting att må dåligt för men ändå är jag på gränsen till en panikattack. Jag kan inte gråta och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill inte spendera tiden på samma psyke som alltid, fördriva den tid som jag kommer att missa i sådana fall. Studenten, avskedet, jobbintervjun. Men jag har panik, självdestruktiviteten kliar och jag vet inte vad jag ska göra. Jag känner mig så otroligt ensam att jag går under.

Snälla. Jag kan inte andas. Hjälp mig
förlåt för ett sådanr inlägg


   
Citera

gör någonting som gör att du måste sysselsätta dig och inte kan tänka på så mycket annat.

ring någon och prata om vad som helst gå en promenad
gå ut och spring

läs högt ur en bok för dig själv


   
SvaraCitera

tror särskilt på att gå ut och springa


   
SvaraCitera

Livet suger. Internetkramar dig.


   
SvaraCitera

Cyberkram[cute]

För mig brukar det funka lite att tänka att det snart är förbi, som tandläkaren, typ. heh..

Ring någon bra människa, eller ta tag i någon i närheten och prata om det. Det är nog bästa sättet. Eller så snackar vi om det här...


   
SvaraCitera

Bra urdåligt att du skall behöva gå runt och må dåligt, det är ju onödigt. Tycker att du borde må bra istället. Dåligt att det inte fungerar så.


   
SvaraCitera

Brukar själv inte veta vad man ska göra med sig själv. Prova att lyssna på äckligt hög musik typ Nonpoint, Slipknot, Rammstein. Funkar ibland då man slipper höra sina egna tankar.


   
SvaraCitera

Vad jag menar är alltså: du är bra. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänder mig till UM för inga s.k vänner svarar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte prata med min pojkvän, jag vill inte vara deprimerad i hans närhet


   
SvaraCitera

choklad och banan innehåller något bra ämne som man blir gladare av


   
SvaraCitera

ajyprah:

Kan inte prata med min pojkvän, jag vill inte vara deprimerad i hans närhet

jobbbig situation[sad] vi finns iaf[cute]


   
SvaraCitera

Det är nog mycket vanligare än man tror att folk får såna "attacker".
Andas[smile]. Det kommer att kännas bättre alldeles strax.


   
SvaraCitera

ajyprah:

Kan inte prata med min pojkvän, jag vill inte vara deprimerad i hans närhet

Funkar musiken eller var det ett helt och hållet genomruttet förslag?

Jag brukar kolla på människor som slår sig också.. Eh.. kanske ej borde skriva det, men det typ gör mig lite lugnare på något sätt. Typ "skateboard accidents" eller "scarred".

Alt. kolla på någon brutalt äcklig skräckfilm som snurrar till det lite i huvudet.


   
SvaraCitera
time
 time

Man behöver ju inte ha en orsak att få panikångest eller ångest överhuvudtaget. Det är nästan värre med sån ångest, när man inte har en syndabock att peka fingret på och ba AHA, DÄR ÄR PROBLEMET! och sedan fly från det eller bearbeta det.

Internetkramar dig också. Andas coolt, ta en cigg, måla streckgubbar och spela musik som är tillräckligt glad för att inte ge dig mer angst men samtidigt inte är för glad så den gör en arg. [love]


   
SvaraCitera