Forumet - hjälp :'(

hjälp :'(

75 0 8
hej!

jag hade varit på g med en kille i en månad ungefär. Alltså vi smsade och pratade i telefon hela tiden , sa gulliga saker till varrandra och sånt , ni vet! Sen träffades vi två gånger med gemensama kompisar på fester och då blir det ju lite svårt att lära känna varrandra , ah , ni förstår!
För en och en halv vecka sen så bestämde vi att han skulle komma till mig , och sova här.
Vi kollade på film och sånt och började kyssas lite , då sa han att han älskar mig ?! och helt seriöst...det var nästan första gången vi träffas , och han säger att han älskar mig ?
men jag hann inte tänka och svarade detsamma.
smart..
jag tyckte verkligen att han va perkekt och allt det , endå om han var VÄLDIGT pang på.
dagen efter det blev vi tillsammans. Jag hade INTE "pirr" i magen och det , alltså inga sånna starka känslor alls... Jag brukar få sånna känslor rätt fort men jag tänkte väll att det kommer nog..så jag tänkte , ähh vafan! jag måste chansa någon gång , det kan ju leda till något bra?
Sen träffades vi i förgår , han kom hit och sov här igen..från början kändes allt bra..lixom " ah , detta kanske kan bli jätte bra endå! "
men sen kände jag att han bara blev för mycket , han gav mig komplimanger 10 gånger i minuten typ , höll fast mig (släppte inte taget om mig EN SEKUND!!!) tillochmed när vi skulle äta höll han om mig och gav mig komplimanger...han sa flera gånger : när du dumpar mig , kommer jag ta livet av mig! jag vill inte leva utan dig ! jag ÄLSKAR dig så sjukt mycket ! du är bäst ! tänk när vårat förhållade är över , kommer döö! osv...
och helt seriöst , man KAN INTE älska någon man har träffat två gånger...hur kan han säga att han kommer ta livet av sig när det är slut mellan oss ? och han påstår att JAG kommer dumpa honom snarast..
och ja , det kanske jag kommer.
jag vet att han bara försöker vara snäll , men jag har REDAN! tröttnat , efter en och en halv vecka...känner mig förjävlig..vet inte riktigt vad jag ska göra..känner mig så jävla barnslig , är 15 år och blir tillsammans med en kille jag knappt känner ?
jag skäms faktiskt lite , för att jag tänker aldrig innan jag gör något , och jag mår dåligt av detta eftersom att han verkar gilla mig väldigt mycket..

åhh , vad ska jag göra ? [sad]

och det är inte så enkelt som att bara dumpa honom..

Spana också in:

elinsimonsson:

han sa flera gånger : när du dumpar mig , kommer jag ta livet av mig! jag vill inte leva utan dig ! jag ÄLSKAR dig så sjukt mycket ! du är bäst ! tänk när vårat förhållade är över , kommer döö! osv...

[tard]
Öhm ja, vilken härlig snubbe du fått på kroken.
Kan säga såhär: enligt vad jag förstått är det sällan de som tjatar om att de ska ta livet av sig som faktiskt gör det.

elinsimonsson:

jag vet att han bara försöker vara snäll , men jag har REDAN! tröttnat , efter en och en halv vecka.

Jag förstår dig.

Prata med honom och förklara att det gått för fort, att du inte känner något och att han är lite*host* för på.
Ni måste ju inte sluta höras vid helt.