Aviseringar
Rensa alla

hjälp 🙁


Ämnesstartare

hej!

alltså jag har sånna sjuka skuldkänslor..

för ungefär fyra månader sen var jag tillsammans med en kille , det tog slut (för att det kändes inte rätt för mig). Han kunde inte släppa mig.
Jag kunde hans lösenord till facebook så gick in lite i bland och kollade bara för att jag hade tråkigt osv. Tänkte inte riktigt på att det var elakt..!
Jag har alltid undrat om det var fel att jag gjorde slut , för jag har alltid saknat honom. Så för tre veckor sen berättade jag det för honom , att jag saknade honom. Vi träffades , kysstes osv...hmm!
Så nu bestämde vi att vi skulle se hur det blev mellan oss..Han var skitglad över det..verkligen överlycklig.
Då kom jag på "varför skulle det bli bättre nu om vi blir tillsammans änn då ?" så jag berättade det för honom. Han blev helt förkrossad.Men han ville fortfarande vara min vän , och det blev jag otroligt glad för.
men idag fick han också reda på att jag varit inne på hans facebook och typ "snokat". Jag hade bara berättat det för en utav mina bästa vänner som senare sagt det till honom. Och han är så sjukt jävla ledsen och vill inte veta av mig , och jag har sånna jävla skuldkänslor.
vad ska man göra nu ? går inte fixa detta , han vill verkligen inte veta av mig 🙁 han är en jätte fin kille. känner mig förjävlig. ÅHH.


   
Citera

Allt du kan göra är väl att be om ursäkt, sen respektera hur han väljer att handskas med det om (om det nu inte är något helt sinnessjukt dårå) och sen gå vidare med ditt livv.b


   
SvaraCitera

Be om ursäkt bara. Vill han vara vän, så vill han. Vill han inte, så vill han inte.


   
SvaraCitera

malber:

Be om ursäkt bara. Vill han vara vän, så vill han. Vill han inte, så vill han inte.

omg svarade typ exakt samma sak, cool jag känner mig nu [cool][cool]


   
SvaraCitera

Res nullius:

omg svarade typ exakt samma sak, cool jag känner mig nu

läste aldrig ditt svar så antar att vi tänkte likadant [rolleyes]


   
SvaraCitera