Aviseringar
Rensa alla

hjälp?


Ämnesstartare

Hej. Så är det... Jag har börjat i nya skola nu och jag känner mig inte bra där typ. Jag pratar med nästan alla i klassen, elr ja inte pratar med typ går efter de känns det som. När jag pratar så känns det som att ingen orkar lyssna på mig, att alla tycker att jag bara blablar om helt ointressanta saker och det är alltid knappt nån som svarar på det jag säger. Jag har försökt hitta nån jag kan prata med och det gick ganska bra, men sen bytte den tjejen skolan. Jag har inte ens några kompisar utanför skolan heller. Även fast min familj å pojkvän finns så känner jag mig ganska ensam ändå. Jag är inte intresserad av ngt, inte musik, inte terater, typ inget.
På fritiden brukar jag skriva lite dikter, och handmade är nog det som jag gör oftast.
Jag känner mig så tråkig 🙁
Har ni kanske några ideér hur kan man bli liksom normal och passa in?


   
Citera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

är inte intresserad av ngt, inte musik, inte terater, typ inget. På framtiden brukar jag skriva lite dikter, och handmade är nog det som jag gör oftast.

Så tillvida att "framtiden" skall läsas som "fritiden" så har du ju uppenbarligen ett intresse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan börja med att lyssna på folk. då lär du dig om de är något att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

du kan börja med att lyssna på folk.

har gjort det i 3 veckor nu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Så tillvida att "framtiden" skall läsas som "fritiden" så har du ju uppenbarligen ett intresse.

men herregud skrev ju bara fel [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personligen känner jag att man social framgång genom att inte tänka alls.

Ha i åtanke all extra tid du får utan vänner. Det väger nästan upp den tomma kylan vintern förser en med.


   
SvaraCitera