Aviseringar
Rensa alla

Hjälp..!!


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 19 år. Får någon vecka sedan var jag på puben med en kompis.. träffade en jättetrevlig kille där. Han var inte alls för på eller sliskig som killar ofta är när jag träffar dom. Vi kunde inte vara ifrån varandra. Alkoholen hade ju sin lilla roll med i historien.. men det var trevligt.

Det ena ledde till de andra, och vi strulade till slut med varandra. Efteråt så frågade jag honom hur gammal han var. Han svarade att han va 31. Det kom som en chock för mig för han såg mycket yngre ut..

Hade ångest dagen efter.. hur kunde ja göra det med någon som va så mycket äldre.. antar att ja bara ville njuta av stunden av trevligt sällskap...

men jag kan inte sluta tänka på honom... han kan inte sluta tänka på mig. vet inte riktigt hur det är jag tänker... det är någonting som lockar hos honom... som jag inte kännt hos någon annan.. kanske är det just åldern och att det nästan är förbjudet.. har ingen aning..

Nån som känner igen sig eller kan komma med något bra svar vad jag borde göra.. är de så fel.. eller ska man skita i allt och bara ha kul för stunden.....?

snälla


   
Citera

lea90:

lea90

lea90:

tjej på 19 år

hur kan du vara 19 om du är född 90?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lea90:

eller ska man skita i allt och bara ha kul för stunden.....?

Om det känns bra så fortsätt träffa honom, om du/ni känner för det.
Risken finns alltid att någon blir sårad, men det ska man inte tänka på!
have fun


   
SvaraCitera

Människor bör sluta planera vad som är 'rätt' innan dom ens hinner känna. Eller ännu värre, sluta göra något man tycker om bara för att det anses 'fel' för andra.

Bla bla bla. KÖR PÅ. Så länge det känns bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

sluta göra något man tycker om bara för att det anses 'fel' för andra.

Folk reagerar ju.. spec när det är en ung tjej och en äldre kille.. folk älskar att dömma andra även om dom inte vet ett skit.


   
SvaraCitera

lea90:

Folk reagerar ju.. spec när det är en ung tjej och en äldre kille.. folk älskar att dömma andra även om dom inte vet ett skit.

'Folk' har ingenting att säga till om. Men är du nu så rädd för att bli dömd av andra som inte har med saken att göra så kanske du helt enkelt ska hitta en yngre sparvel.

Personligen är jag 18 och har varit/är tillsammans med en som är 27. Inga problem där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Personligen är jag 18 och har varit/är tillsammans med en som är 27. Inga problem där.

hur länge har ni varit tsm?

Jag tar för mig en hel del. Bara så ja vet att ja kan känna att jag kan stå upp för det jag gjort. Men det kan ja inte nu... problemet är att jag inte vet om detta känns rätt eller fel..

hjärnan kanske bara jävlas med mig.. bara det där "förbjudna" finns där.. att det är de som känns lockade hos honom... hade han varit yngre så vet ja inte om ja hade kännt på samma sätt..

komplicerat as hell


   
SvaraCitera

lea90:

hjärnan kanske bara jävlas med mig.. bara det där "förbjudna" finns där.. att det är de som känns lockade hos honom...

Se vart det leder, som sagt.


   
SvaraCitera

lea90:

men jag kan inte sluta tänka på honom... han kan inte sluta tänka på mig. vet inte riktigt hur det är jag tänker... det är någonting som lockar hos honom... som jag inte kännt hos någon annan.. kanske är det just åldern och att det nästan är förbjudet.. har ingen aning..

hångla upp 10 andra och se om du kommer över honom.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera