Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!


Ämnesstartare

Myksa:

Ajdå, taskigt läge. =/

Ja faktiskt. Hårtliv som jag brukar säga!


   
SvaraCitera

klenkaka:

HAHAHAHA seriöst?

Ja, Varför inte? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Ja, Varför inte?

Oj haha, nej undrade bara. Har aldrig riktigt tyckt något speciellt om just älgar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan snacka om nått du varit med om, kanske en cykelolycka eller om du är stark och mår mentalt bra i dig själv, så vrf inte någon som kan väcka känslor hos dina åhörare ?
jag berättade (på svenska) i sjuan om hur det är att inte ha någon mamma och fick hälften i klassen att börja gråta och fick alla att tänka till en extra gång. Till och med våran dåvarande manliga lärare fick tårar i ögonen ... xD
Lycka till! 🙂


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Noveller och Berättelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woaaaah:

jag berättade (på svenska) i sjuan om hur det är att inte ha någon mamma och fick hälften i klassen att börja gråta och fick alla att tänka till en extra gång. Till och med våran dåvarande manliga lärare fick tårar i ögonen ... xD
Lycka till! 🙂

Oj, men så stark är inte jag, skulle nog aldrig klara av att prata om något jag varit med om själv. Starkt av dig, och du gick bara i sjuan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klenkaka:

Oj, men så stark är inte jag, skulle nog aldrig klara av att prata om något jag varit med om själv. Starkt av dig, och du gick bara i sjuan?

Japp, då gick ja i sjuan. Då hade jag varit utan morsa ett år. Nu går jag i 9an och funderar på och berätta upp det igen för att .. utveckla det eller nått. 🙂
Men jag hoppas att du kommer fram till någon att prata om. Kanske du kan berötta om något du verkligen gillar (hästar, hundar, berg-och-dalbanor, grushögar) .. vad vet jag , haha 🙂


   
SvaraCitera

Om Fritzl!


   
SvaraCitera

Stalin. Stalin går alltid hem. Gärna ett hyllningstal.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera