Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!!! ÄR GRÖNHÅRIG OCH VILL DÖ.


Ämnesstartare

Färgade mitt orangea hår ljusbrunt nyss, trodde att det räckte med rött pigment för att undvika grönton men icket... Panikfärgade över mer brunt men resultatet blev ÄNNU mer grönt. :'(

Hjälper det med en röd färgbomb eller måste jag färga över med en röd färg?

Och de som skriver att jag skall gå till frisören kan dra dit pepparn växer, alla har faktiskt inte råd. [n]


   
Citera
Ämnesstartare

bild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det är jättefint! Ha det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

bild

Så att du kan skratta åt det?

Rymdpirat:

Tror det är jättefint! Ha det så.

Nej. Det är gråbrungrönt, inte snyggt.


   
SvaraCitera

pics [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nej. Det är gråbrungrönt, inte snyggt.

Äsch! Säkert fint!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Så att du kan skratta åt det?

[blush]

Nej sån är jag ju inte. Det finns ju grönt och grönt, det är säkert inte så jättegrönt som du tror. Fåse nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ketchup! vet inte om det hjälper på riktigt eller om det bara är en myt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

begick samma misstag en gång när jag ville gå från orange till brunt. minns inte riktigt vad som hände sen, men sedan fick jag det i alla fall kolsvart, så blekte det 3 ggr, och minns inte vad jag gjorde sen igen men sen lyckades jag få det brunt[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej sån är jag ju inte. Det finns ju grönt och grönt, det är säkert inte så jättegrönt som du tror. Fåse nu!

Jo, det är mer grönt än brunt, till och med Kay tycker att det är grönt...

Nintendos BFF:

ketchup! vet inte om det hjälper på riktigt eller om det bara är en myt[sad]

Juste! Det har jag läst någonstans, ska testa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jo, det är mer grönt än brunt, till och med Kay tycker att det är grönt...

Ajdå.. bf:s ska ju vara diplomatiska och mumla att det inte alls ser dåligt ut [sad]


   
SvaraCitera

jag tycker att det låter asfint!!!!! vill se bild


   
SvaraCitera

Vet inte om det blir bra,, men att färga över med en rödbrun färg (typ kastanj?) kanske funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ända jag vet är att ska man färga blekt hår ska man undvika färg och ta toning ist och så ska den innehålla mkt rött för att undvika att det blir grönt, fast har du redan färgat är det nog försent. Men testa en röd toning typ över det du nu fått?


   
SvaraCitera
Yaren

Du kanske är snygg flintis? Vissa är faktiskt jättesnygga i det! Jag såg en tjej på skolan idag som inte hade något hår. Stiligt.
Så ta bort allt och låt växa, personligen tycker jag inte att färgat hår blir speciellt snyggt...


   
SvaraCitera