Aviseringar
Rensa alla

Hjälp är jag gravid


Emmelipemmeli:

MAN SLIPPER GRAVIDITETSTEST

tss, säger du bara för att du tror att det är så... säkert du som gjort mig gravid... [blush]


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

tss, säger du bara för att du tror att det är så... säkert du som gjort mig gravid...

nej, jag är synsk och kan se ditt barns far, men enligt vår överenskommelse får jag ej mention it.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

se ditt barns far

mitt barns far? jag tror de flesta kan räkna ut vem som är pappa till mina barn... [rolleyes]


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

mitt barns far? jag tror de flesta kan räkna ut vem som är pappa till mina barn...

Fast det är inte Kebu12 den här gången


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

inte Kebu12

what? [tard]


   
SvaraCitera

1) Varför tog du inte dagen-efter-piller? Illa...
2) Varför testar du dig inte ordentligt? Fixa ett hemtest från apoteket o kör, och sen kan man ju testas hos gyn också, bara för att vara på den säkra sidan.
3) Sex utan kondom är DUMT. Om ni är så kåta av er att ni får så bråttom att ni inte hinner hitta nånstans att köpa kondomer, då är det väldigt dumt och ansvarslöst av er båda att inte se till att alltid ha en kondom i t ex plånboken, jackfickan, väskan, eller i fickan i BHn där push-upkudden sitter - det är inte bara killens ansvar att göra det säkert, oskyddat sex skadar dig också, även om ni får en okontrollerbar "inpuls" att ha sex.

Kontakta ungdomsmottagningen (har en känsla av att du är ung nog att vända dig dit -.-'') och be om hjälp. Börja också seriöst fundera på en abort, eller om du väljer att behålla det eventuella barnet, hur du ska ta hand om och försörja det.

...eller så kanske du har tur och faktiskt bara har en funky mens, men du borde ändå se till att vara försiktigare i framtiden....


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera