Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP! är så sjukt ovan men borde fan inte va det 🙁


Ämnesstartare

Asso jag har ett stort jävla problem. När jag typ festar osv. mår jag så sjukt jävla dåligt, mår verkligen illa. Tror inte att det har så mycket med alkoholen att göra utan mest med snus och ciggen. Har ändå hållt på med det i typ 1-2 år. Röker jävligt sällan och snusar knappt men ändå. Det kan ju fan inte va normalt? Varför är det bara jag som mår så jävla illa och inte mina polare? Är 15 år och är fan ganska stor kroppsmässigt. Har rökt i typ 2 år men blir ändå fortfarande lite yr. Kom precis in efter att ha varit ute med några polare, tog en halv cigg och hade snus i mun typ 1 timme max, sen när jag kom in mådde jag så sjukt dåligt att det kändes som att jag skulle spy, är dock jävligt ovan att snusa, men ändå. Gick till toan för att spy men det kom aldrig nåt. Asso det kan ju fan inte vara normalt efter det lilla? Och varje gång på fyllan när jag röker spyr jag typ varje gång. Tog typ 3 bärs sist och ett halvt paket cigg kanske och spydde 2 ggr. Fan ska just jag vara så jävla känslig för? Är det verkligen såhär för alla i början? Och när fan blir det bättre? Har ändå hållt på med att festa och röka jävligt länge liksom.. Vill bara bli van nån jävla gång. Det är fan gott att röka, och snusa med men jag mår så jävla dåligt efter. Mina polare röker ju och dricker samtidigt men dom mår fan inte dåligt, dock är vissa av dom nog lite mer vana än mig men ändå. När fan blir det bättre? Ska jag verkligen behöva spy varje fest i framtiden liksom tills jag blir mer van? Eller? Seriöst, snälla hjälp mig förfan för jag vill inte ha det såhär. En fest förut typ, drack typ några bärs rökte lite, min polare som aldrig krökat eller rökt förut drack typ mer än mig, rökte dock lite mindre, men han spydde fan inte eller något. Har nog aldrig krökat en hel kväll utan att röka alls dock. Det är väl därför ja mår så jävla dåligt, men när fan blir det bättre? Seriöst, vill fan inte ha det såhär. Hur fan blir man mer van utan att spy varje jävla kväll? 🙁 Jag borde fan inte ha så jävla svårt att bli van för jag är fan fett mogen för min ålder liksom, min brorsa festar typ sjukt mycket och började i jävligt tidig ålder men han har fan aldrig haft några såna problem, min farsa är typ alkholist också så jag borde fan typ ha det i blodet kan man tycka? 🙁


   
Citera

två år och du har fortfarande inte fattat att du varken ska snusa eller röka [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

två år och du har fortfarande inte fattat att du varken ska snusa eller röka

Men varför är det bara jag som har problem med det? 🙁


   
SvaraCitera

waxxyy95:

en varför är det bara jag som har problem med det? 🙁

problemet är att du försöker göra något du inte borde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

problemet är att du försöker göra något du inte borde

Varför klarar alla andra det fint? Varför är det bara jag som mår så sjukt jävla dåligt? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

waxxyy95:

Varför klarar alla andra det fint?

tror det kan vara så att rätt många vet vart sin gräns går..


   
SvaraCitera

waxxyy95:

jag är fan fett mogen för min ålder liksom

Haha.

waxxyy95:

Seriöst, snälla hjälp mig förfan för jag vill inte ha det såhär

Haha, igen. Låter som att du kanske inte är gjord för att röka, sluta plåga dig själv bara för att vara cool.

waxxyy95:

min farsa är typ alkholist också så jag borde fan typ ha det i blodet kan man tycka?

Alltså. Det finns ju inget bra med att ha alkoholism i blodet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CarlStenqvist:

tror det kan vara så att rätt många vet vart sin gräns går..

Du kanske missa det jag skrev om att jag nästan spydde av en snus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Alltså. Det finns ju inget bra med att ha alkoholism i blodet.

Är det någon som har påstått det eller? ;s


   
SvaraCitera

läste några rader
sluta med ciggen och snuset da?


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Är det någon som har påstått det eller

Det lät ju lite som att du såg det som en fördel, att du borde kunna dricka mer pga det.
Men acceptera att du är lightweight, eller öva i hemlighet. Så dina kompisar slipper se dig spy, alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Det lät ju lite som att du såg det som en fördel, att du borde kunna dricka mer pga det.
Men acceptera att du är lightweight, eller öva i hemlighet. Så dina kompisar slipper se dig spy, alltså.

Trodde kanske att man kunde kunna dricka lite mer pga det, ja. Men jag kan ha fel.
Men jag är fan inte lightweight kroppsmässigt, det är därför jag inte fattar varför det är såhär.. 🙁


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Trodde kanske att man kunde kunna dricka lite mer pga det, ja. Men jag kan ha fel.
Men jag är fan inte lightweight kroppsmässigt, det är därför jag inte fattar varför det är såhär.. 🙁

Och det kan också leda till att du själv blir alkoholist, så passa dig.
Att du mår dåligt kan säkert bero på att du är inställd på att må dåligt. Ta bara en cigg per fest då? Och snusa inte samtidigt, det är ju för fan äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Och det kan också leda till att du själv blir alkoholist, så passa dig.
Att du mår dåligt kan säkert bero på att du är inställd på att må dåligt. Ta bara en cigg per fest då? Och snusa inte samtidigt, det är ju för fan äckligt.

Du kan ha rätt, jag kan ha överdrivit lite med ciggen osv. pga att alla typ tror att jag är en riktig partyprisse men sen går jag in på toan och spyr i hemlighet.


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Du kan ha rätt, jag kan ha överdrivit lite med ciggen osv. pga att alla typ tror att jag är en riktig partyprisse men sen går jag in på toan och spyr i hemlighet.

Okej, men det enda du kan göra är väl att chilla lite och inte överdriva med allt helt enkelt, det blir säkert roligare för alla då.


   
SvaraCitera