Aviseringar
Rensa alla

hjälp! Aldrig haft orgasm eller utlösning


Ämnesstartare

Hej!

är en 15 årig kille som aldrig haft orgasm eller utlösning..

Har trång förhud så går inte att runka men "stretchar" den då och då.

Hur ska jag kunna få orgasm utan att runka?


   
Citera
Ämnesetiketter

Experimentera? Hitta något som funkar för dig. Runka behöver ju inte betyda att du nödvändigtvis behöver slita och dra i förhud, omskurna män runkar också. Glidmedel? [love]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

om du har så trång förhud att du inte kan runka ska du gå till doktorn.


   
SvaraCitera

Artie:

om du har så trång förhud att du inte kan runka ska du gå till doktorn.

What Artie said.


   
SvaraCitera

Vem har sagt att man måste dra ut och in förhuden? När du är mogen nog och vill experimentera så fixar det sig nog. Men låter lite som ett troll, då alla killar har väl runkat före det var 15!? Om inte 12-13... Jag hade för övrigt trång förhud en gång i tiden innan jag började runka. Men när jag väl kom igång blev det bättre och bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man gå till ungdomsmottagningen om man vill vara mer diskret?

Fick typ en sådan kräm som man skulle använda innan man gick och la sig av skolsköterskan vid 11 års ålders men använde den i perioder.

Nej, jag är inget troll och det du nyss sa gjorde att jag känner mig ännu värre..


   
SvaraCitera

dramdruk:

Har trång förhud

Tror jag har det också, lite grann.. har problem att få tillbaks huden över ollonet, den räcker alltså inte över hela..
Med stånd är det omöjligt.. Utan stånd så går det oftast, men huden åker bak automatiskt så att ollenet oftast syns.. Har inga större problem med detta, går alldeles utmärkt att runka osv though.. Men vist har man hört andra fråga om man är omskuren under högstadiet i duscharna.. [crazy]


   
SvaraCitera

dramdruk:

Kan man gå till ungdomsmottagningen om man vill vara mer diskret?

ja. de har på vissa ställen killkvällar, då kan du få träffa en manlig läkare utan att behöva fråga efter det.

dramdruk:

Nej, jag är inget troll och det du nyss sa gjorde att jag känner mig ännu värre..

det är han som är dum


   
SvaraCitera

Kolla med en ungdomsmottakgning =)


   
SvaraCitera

Ta och runka lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte dra över förhuden över ollonet vid normalt lägre och kan knappt se ollonet vid stånd om jag försöker dra bak...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyckades idag med att onanera!

Oväntat nog var det lättare än jag trodde.
upp, ner, upp, ner [bigcheers]

Det var en obeskrivlig och fantastisk känsla.
Efter typ 10-15 sekunder kom det ut en genomskinlig klibbig vätska i ganska höga mängder. Är detta bra?

Kommer förmodligen göra detta många fler gånger.
Tack för alla svaren i tråden 🙂


   
SvaraCitera

Grattis! [bigsmile][party][y]

Nu är du man!


   
SvaraCitera