Aviseringar
Rensa alla

Hjälp ang nödlösning!!!!!!!


Ämnesstartare

Macktorsken:

Men vad håller du på med egentligen?? Ta glaset.

Men det är jääääättefult. Jag är jätte missnöjd. Vill inte ställa ut det.

Macktorsken:

Alltså om du lämnar in bilden på tryckeri så blir det bra, men du kommer inte hinna och det kostar 400-500 kr.

Pengarna är inte problem. Men tror du inte att jag hinner? Hur lång tid kan det ta för dom att fixa? Om jag säger att det är panik osv.


   
SvaraCitera

stereo total:

Men det är jääääättefult. Jag är jätte missnöjd. Vill inte ställa ut det.

De kommer du säga om din illustration när den är färdig....

stereo total:

Men tror du inte att jag hinner? Hur lång tid kan det ta för dom att fixa?

vet ej, men ett dygn känns kort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

De kommer du säga om din illustration när den är färdig....

Har två färdiga serieidéer som jag gillar och jobbar på nu. Kommer jobba svartvitt som jag älskar och behärskar.

Macktorsken:

vet ej, men ett dygn känns kort

Ja jag vet. Men, ska ringa och fråga imorgon.


   
SvaraCitera

stereo total:

Har två färdiga serieidéer som jag gillar och jobbar på nu. Kommer jobba svartvitt som jag älskar och behärskar.

Sen när du börjat du ba: "nääääeee vaaa fuuulllllttt bbllleeehhhh viill iinnttee seee memmmeeeeeerrrrrr"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Sen när du börjat du ba: "nääääeee vaaa fuuulllllttt bbllleeehhhh viill iinnttee seee memmmeeeeeerrrrrr"

Tack för peppen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man förresten lämna in original till tryckeri eller måste det vara digitalt?
Har ingen möjlighet att få tag på A3 scanner


   
SvaraCitera

stereo total:

Kan man förresten lämna in original till tryckeri eller måste det vara digitalt?

Ring och prata med dom, fråga även viktor.


   
SvaraCitera

stereo total:

Kan ett tryckeri förstora en teckning från typ A3 till A2 utan att det blir pixligt och fult?

ja, men allt eventuellt failande från din sida kommer bli fyra gånger så uppenbart. varför inte göra det på a2 direkt, förresten? brukar inte serietecknare jobba på mycket större ytor än det kommer tryckas på? har fått för mig det, i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ja, men allt eventuellt failande från din sida kommer bli fyra gånger så uppenbart. varför inte göra det på a2 direkt, förresten? brukar inte serietecknare jobba på mycket större ytor än det kommer tryckas på? har fått för mig det, i alla fall.

Har inte tillgång till A2 papper hemma. sitter med originalen nu. Men kan kanske förstora i skolan och göra nya original då. Om jag har tid.
Shit är asstressad men samtidigt jävligt petig. Vill verkligen att det ska se perfekt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ring och prata med dom, fråga även viktor.

Ska ringa och fråga imorgon. Ska även prata med Anna om det här med att byta verk osv.

Shit är jätterädd och jättestressad [sad]


   
SvaraCitera

stereo total:

Men kan kanske förstora i skolan och göra nya original då. Om jag har tid.

då kan du ta A2 där ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

då kan du ta A2 där ju.

Ja. Det var det jag skrev.


   
SvaraCitera