Aviseringar
Rensa alla

Hjälp angående tjej....


Ämnesstartare

Hej!

Jag träffade en tjej i sommars under en ute dag med skolan. Vi hamnade i samma lag, anledningen till att vi börja prata, hon sa- Jag har bara hamnat i ett lag med töntar sen så kola hon på mig och sa -inte du, dig älskar jag(tror det var på skojj, hon sa sedan några mer ggr den dagen att hon älskade mig:P) Vi började prata lite då och hon frågade om jag kunde ta ut en blomma ur hennes hår som hade trasslat(raggning?). Sen när vi skulle gå tillbaka mot skolan så ville hon att jag skulle gå med henne tillbaka men feg som jag var så sa jag nej.(jag har vart kär i denna tjejen i typ 1 år nu)(hon la märke till mig för 6 månader sedan)

några dagar senare så skrev jag till henne på Facebook och hon gav mig hennes nummer utan att jag frågade om det!
Sen dess har jag smsat med henne ganska konstant i 6 månader och hejjat till varandra i skolan. Under tiden blivit ännu räddare för att prata med henne och vårt hejjande i skolan har avtagit :/ (har inga problem med att prata med andra tjejer) Direkt när jag ser henne blir jag alldeles stressad. Nu känns det som hon tröttnat lite på mig. Kanske för att jag inte vågade umgås med henne IRL. Men jag lägger märke till att hon kollar på mig när jag inte är så nära och sen typ total ignorerar mig när jag kommer nära. Vi slutar 9an detta året och kommer nog aldrig se varandra igen efter det, men funderar på att dra iväg ett sms sen i sommar om hon vill hänga med ner o bada[ops] Eller ska jag försöka umgås tidigare?
Vad tror ni om detta ? Hur beter ni tjejer er om ni gillar någon? tror ni hon gillar/gillade mig?


   
Citera

Skynda dig innan någon liten moppepojke med bling i örat hinner före!

mvh obotlig romantiker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan vad gulligt!


   
SvaraCitera

iphone43:

sen i sommar

Skjut ej på det. Fråga henne nu. Kanske ej om att gå och bada. Men något annat. Ba kör.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Kanske ej om att gå och bada

haha, varför inte [crazy] tyckte det lät mysit [blush]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Kanske ej om att gå och bada

haha, varför inte [crazy] tyckte det lät mysit [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iphone43:

sen i sommar om hon vill hänga med ner o bada

Vänta INTE till sommaren!!!!!!! Nu är rätt tid! [smile]


   
SvaraCitera

iphone43:

Nu känns det som hon tröttnat lite på mig.

hon kanske känner samma som, att du kanske har tröttnat på henne eftersom du blev lite blyg.
skicka iväg ett sms o fråga om ni ska träffas, var inte en liten fegis. NU har du ju chansen, låt inte den försvinna.
Försök att kämpa, och övervinn blygheten och osäkerheten.
Just go for it !!![bigsmile] tjejer tycker det bara är kul när killar gör det, när de kämpar lite för än! så var inte rädd!


   
SvaraCitera

iphone43:

Jag har bara hamnat i ett lag med töntar

Låter som en fin tjej[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

Fyfan vad gulligt!

Haha jasså ;)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Skjut ej på det. Fråga henne nu. Kanske ej om att gå och bada. Men något annat. Ba kör.

aa, jag vill egentligen köra men jag vet inte alls vad man ska hitta på? Att fråga om hon vill bada känns så oskyldigt 😉 Kommer ihåg att hon skrev någon gång när hon var nere vid havet(jag hade inte tatt första doppet ännu då) ''Kom ner hit så får jag putta i dig'' fast jag tog inte det för nått speciellt då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

skicka iväg ett sms o fråga om ni ska träffas, var inte en liten fegis. NU har du ju chansen, låt inte den försvinna.

Men nu kommer det vanliga dilemmat, Vad ska man hitta på!?
Jag har väldigt lätt att prata med folk annars(som jag inte är kär i XD.....)


   
SvaraCitera

iphone43:

Vad ska man hitta på!?

jag vet inte,
fråga om hon vill gå och bowla? det är kul, uhm bio?
busa i sängen? [bigsmile]

iphone43:

Jag har väldigt lätt att prata med folk annars(som jag inte är kär i XD.....)

tror det är så för de flesta. Men försöka att bara vara dig själv och ingen annan så löser sig allt ska du se, du dör ju inte över att prata och visa vem du är för tjejen som du gillar. Det är ju bara gulligt.


   
SvaraCitera

iphone43:

Vad ska man hitta på!?

jag skulle nog satt mig på ett tak och grillat med lite musik, under klar himmel.[cool]
Snacket får du sköta! annars borde du göra något med mer action


   
SvaraCitera

Tickstart:

haha, varför inte tyckte det lät mysit

Det är ju kallt i vattnet för helvete. Fett awkward grej att fråga nån man inte känner särskilt väl "HEY VILL DU GÅ OCH BADA KALLBAD MED MEY!?"

Nä. Skulle inte tro det.


   
SvaraCitera