Aviseringar
Rensa alla

Hjälp att få ut THC fort


alis
 alis
Ämnesstartare

Hej!

Det är så att jag torskade på pisseprov på skolan å blev avstängd på onsdag får jag komma tillbaka och göra nya prover, men jag rökte senast idag  ..har försökt dricka mkt innan jag torska å de hjälpte inte ett skit mer än att ja förstörde min kropp, någon som klarat sig på ett test oavsett hur mkt du rökt ?

BRA TIPS NÅGON ? =)
Peace


   
Citera

alis: BRA TIPS NÅGON ?

rök inte. 


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

S3ON:

rök inte. 
Nä jag ska inte röka från å med idag, ska ta ett uppehåll fram till sommarn.. undrade bara om någon visste hur jag kunde få ut det snabbare..


   
SvaraCitera

alis: Nä jag ska inte röka från å med idag, ska ta ett uppehåll fram till sommarn.. undrade bara om någon visste hur jag kunde få ut det snabbare..

inget i din text talar för det tyvärr 

alis: blev avstängd

alis: men jag rökte senast idag

du skulle ha slutat dirr när du blev avstängd. 


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

S3ON:

inget i din text talar för det tyvärr 

du skulle ha slutat dirr när du blev avstängd. 

Ja det skulle jag ha gjort , men nu gjorde jag inte det tyvärr


   
SvaraCitera
Draug

thc tar ganska lång tid att få ur systemet (beror såklart på hur mycket du rökt och under hur lång tid) men du får nog räkna med minst 2 veckor. Om du inte kan vänta så länge, be någon du vet är ren göra en uppoffring och använd deras urin i testet.


   
SvaraCitera

alis: Ja det skulle jag ha gjort , men nu gjorde jag inte det tyvärr

nej precis, och det säger ju en del om din självdisciplin, vilket gör att detta uttalande: 

alis: jag ska inte röka från å med idag

känns ganska osannolikt. 

Det finns inget du kan göra nu, ditt kiss kommer visa positivt för THC på onsdag.


   
SvaraCitera

Rök inte alls ist...


   
SvaraCitera

S3ON:

rök inte. 

+1


   
SvaraCitera

Nu är ju skadan skedd att han redan har rökt.
Men ät kött som är jävligt rått, samt proppa i dig c vitaminer och drick mycket vatten...
Eller så drar man bara en olje utbytning!


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Bigcitylaif:
Nu är ju skadan skedd att han redan har rökt.
Men ät kött som är jävligt rått, samt proppa i dig c vitaminer och drick mycket vatten...
Eller så drar man bara en olje utbytning!

THC är fettlösligt, hur kan det då vara bra att äta kött?


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

Bigcitylaif:
Nu är ju skadan skedd att han redan har rökt.
Men ät kött som är jävligt rått, samt proppa i dig c vitaminer och drick mycket vatten...
Eller så drar man bara en olje utbytning!

Jag är en hon =)
Jag vet att innan jag torskade så drack jag 8 liter vatten käkade mkt vitaminer tränade också ,  men e inte rått kött farligt????
Jag vet att jag kommer torska denna gången också sånt jag får ta men vill ändå veta hur jag kan få ut hälften ur kroppen iallafall, vet att min bror gjorde samma sak å han hade rökt dagen innan pisseprovet  å han klarade sig å han e konstantrökare... e nog bara stressad.


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

S3ON:

nej precis, och det säger ju en del om din självdisciplin, vilket gör att detta uttalande: 

känns ganska osannolikt. 

Det finns inget du kan göra nu, ditt kiss kommer visa positivt för THC på onsdag.

jaja. Har inte bett om dina åsikter om min självdisciplin.


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

Draug:
thc tar ganska lång tid att få ur systemet (beror såklart på hur mycket du rökt och under hur lång tid) men du får nog räkna med minst 2 veckor. Om du inte kan vänta så länge, be någon du vet är ren göra en uppoffring och använd deras urin i testet.

Har rökt ganska mkt dom senaste månaderna. Jag ska testa det du sa göra en uppoffring!  Tack! =)


   
SvaraCitera

Sluta med sånt där.


   
SvaraCitera