Aviseringar
Rensa alla

Hjälp att gå upp i vikt...!


Ämnesstartare

Hejsan svejsan c:

Jag slulle behöva hjälp av att komma upp lite i vikt. Känner mig lite väl smal. Alla klagar på de 24/7. Börjar bli lite v'l drygt.

Jag är snart 16 år, 171 lång och väger endast 45-46 kg.
På detta är jag även vegetarian.
Tränar på en boxningsklubb 1 gång i veckan, 1,5 timmar riktigt hårt pass. Sen även ungefär samma träning hemme 1-3 ggr i veckan.

Nån som har någon idé? c:


   
Citera

Sleva i dig 2L brun sås för garanterad vikt uppgång![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick ovispad grädde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äta mer, träna.

och dom som klagar, säg till dom att det är elakt att klaga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät mer! Viktuppgång/nedgång handlar alltid om energi in - energi ut. Om du ligger på ett kaloriöverskott kommer du gå upp i vikt.

Sen är du i och för sig fortfarande i den åldern där man fortsätter växa. Då kanske din kropp förbrukar så pass mycket energi för den processen att det helt enkelt blir väldigt svårt för dig att gå upp i vikt. Men det behöver inte heller vara så. Det är bara spekulationer.

Ät och var glad. 🙂

Edit: oj, såg att TS är avreggad.


   
SvaraCitera

Protein och träning. Du är säkert som jag, som inte går upp av att bara håva i sig massa saker. Förresten så lägger sig det bara på magen.

katamari:

Edit: oj, såg att TS är avreggad.

Jaså, var står det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Jaså, var står det?

Krysset bredvid hans/hennes användarnamn och inne på profilen.


   
SvaraCitera

Tjopp Tjopp.
Jag är tillbaka igen.
Mitt förra konto vart upp ätet av något slags troll, eller något sådant.

Jag gillar inte brunsås, och ovispad grädde låter ju inte direkt som något som jag överhuvudtaget skulle vilja stoppa i mig.

Och nej, jag går inte upp i vikt utav att sitta och äta en massa grejer. Jag håller mig på samma skit vikt även om jag trycker i mig hur mycket som helst >:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rapsolja[y]1000kalorier/100gram[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smelyalataa:

Och nej, jag går inte upp i vikt utav att sitta och äta en massa grejer. Jag håller mig på samma skit vikt även om jag trycker i mig hur mycket som helst >:

Vänta tills du börjar gå på universitetet då kommer du att rasa upp i vikt. Stress + Ingen tid att träna + ingen ork + massa plugg = viktökning.


   
SvaraCitera