Aviseringar
Rensa alla

Hjälp att hitta bra och hållbar mobil


Ämnesstartare

Det är dags för mig att skaffa en ny mobil. Dom flesta av mina tidigare mobiler har varit SE, men ingen av dom har varit särskilt hållbar. Alla har krånglat på ett eller annat sätt.

Jag har nu kommit fram till att jag inte vill ha en mobil med massa olika funktioner i som bara går sönder. Jag köper hellre en enklare som håller och som man inte behöver göra dyra avbetalningar på.

Kraven är inte så höga. Den ska ha bra knappar eftersom jag smsar en hel del. Snygg design och gärna vikbar eller slide, men inget måste. Det behöver inte finnas någon musikspelare i, eftersom jag ändå använder min Ipod. Det är ett plus om kameran är hyfsad, men jag tänkte ändå köpa en bra digitalkamera så den behöver inte vara jättebra.

Sen så vill jag helst inte ha en SE. Priset får gärna vara hyfsat lågt också.

Alla tips mottages tacksamt![smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Försök få tag på en 3310. Pålitligaste vännen du någonsin kommer ha.


   
SvaraCitera
Åtta

Redbulls:

Försök få tag på en 3310. Pålitligaste vännen du någonsin kommer ha.

Batterierna lär ju inte vara något att hurra över längre. Vet inte om det produceras nya sådana.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

En vikbar eller en slidemobil är i regeln mer ömtåliga än vanliga. Så du vet.


   
SvaraCitera

En Nokia N95 8GB har jag haft i 4år 😛 Sen finns den lite nyare modellen som oxå är jävligt hållbar


   
SvaraCitera

Har köpt mig en HTC Smart, verkar rätt ordentligt byggd. Känns inte det minsta plastig. Touchskärmen fungerar skitbra också!
(Ligger tokbra i handen)
Kostade 1500.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

lg ks360 för sitt pris mycket bra


   
SvaraCitera

oförstörbar? skaffa sonmin xp3


   
SvaraCitera

OF 5:

lg ks360 för sitt pris mycket bra

Haft en sådan och den var awesome! Gav dock bort den till en umare då jag skaffade ny mobil.


   
SvaraCitera

nokia 6070 är oförstörbar

bra mobil är htc legend


   
SvaraCitera

Äldre mobiler brukar ofta vara betydligt hållbarare än nya. Vill du ha någon riktigt hållbar som du kan slänga i backen o bada med så kolla in Ericssons "hajfena". [smile]


   
SvaraCitera