Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP ATT HITTA GAMMAL HEMSIDA


hanif
Ämnesstartare

För ungefär 3-5 år sedan hade jag en hemsida som idag har blivit raderad av någon anledning och jag behöver nu tillgång till denna. Finns det möjlighet att få tag på denna då den på något sätt kanske finns sparad någonstans? Hemsidan drevs via Blogger (Google). Hur och var kan jag isåfall få tag på den? Jag skulle vara hemskt tacksam för svar!


   
Citera

om den inte är uppe längre så blir det svårt, du kan hoppas att den finns lagrad på archive.org kanske


   
SvaraCitera
hanif
Ämnesstartare

Tyvärr inte... Det brukar sägas att det som skrivs på nätet finns kvar för alltid, dessvärre verkar det inte vara så.


   
SvaraCitera

Skriv en mejl till den sida som drev, blogger. Kan inte lova att de kommer kunna hjälpa dig men det är bättre än ingenting.


   
SvaraCitera
Turbo

Finns nog kvar men du måste gå genom TOR


   
SvaraCitera

imafckprick:
Skriv en mejl till den sida som drev, blogger. Kan inte lova att de kommer kunna hjälpa dig men det är bättre än ingenting.

Eftersom att blogger drivs av Google, och Google går inte att kontakta (vad jag vet) så kan det nog bli lite svårt. 

Finns den inte där som en inaktiv sida när du loggar in på ditt blogger/Google konto? 


   
SvaraCitera

rogernw: Google går inte att kontakta (vad jag vet)

https://www.google.com/intl/sv/contact/


   
SvaraCitera

S3ON:

https://www.google.com/intl/sv/contact/

Hittar ingenstans vart man tex kan skriva ett mejl till dom. 


   
SvaraCitera

rogernw:

Hittar ingenstans vart man tex kan skriva ett mejl till dom. 

ring.


   
SvaraCitera

S3ON:

ring.

Hittar inget telefonnummer till dom i Sverige. Endast en besöksadress. 
Men tack för upplysningen, nu fick jag lära mig något nytt om dem som inte fanns när jag kollade senast Tumme upp


   
SvaraCitera

rogernw: Hittar inget telefonnummer till dom i Sverige. Endast en besöksadress.

RING ETT ANNAT ENGELSKTALANDE LAND DÅ


   
SvaraCitera

S3ON:

RING ETT ANNAT ENGELSKTALANDE LAND DÅ

Kan nog bli rätt dyrt. Sen så är det inte säkert att dom är villiga att hjälpa en om man inte kommer från det landet dom har kundservice för. 


   
SvaraCitera

rogernw:

Kan nog bli rätt dyrt. Sen så är det inte säkert att dom är villiga att hjälpa en om man inte kommer från det landet dom har kundservice för. 

Kan du sluta leta efter problemen snarare än lösningarna? Pessimist. 


   
SvaraCitera

Du får la för i helvete låna ngns telefon dååååå, typ skolans lr whateveh 

och om de kräver att du är medborgare i deras får du la spela sådan dååååå :sssssssss


   
SvaraCitera

S3ON:

Kan du sluta leta efter problemen snarare än lösningarna? Pessimist. 

Ska du föra en konversation med  mig via kommentarer så får du gärna ha en vänligare ton. Det är ju inte ens jag som är trådskaparen. Jag ifrågasatte bara om det du kom med verkligen skulle funka.


   
SvaraCitera