Aviseringar
Rensa alla

Hjälp att tolka beteende?


Ämnesstartare

är så att jag är på g med en tjej, hon har sovit hemma hos mig ett par gånger och sist råkade vi ha sex på fyllan...
vi pratade om det och jag sa att det inte riktigt var planerat...
men hon sa att det inte var något hon ångrade.
iaf så brukar hon hela tiden sms:a mig innan men sen dess svarar hon typ inte...
har alltid varit hon som tagit kontakt men nu gör hon inte det, svarar knappt på sms:en jag skickar...
gör jag rätt i att fortsätta försöka? eller vill hon säga något som "jag vill inte ha dig" genom att inte svara?


   
Citera
Ämnesstartare

fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nickynamo:

fråga

Men är så stelt redan som det är mellan oss nu...


   
SvaraCitera

hon har nog hittar nån snyggare [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

hon har nog hittar nån snyggare

På två dagar?


   
SvaraCitera

joockse:

På två dagar?

om hon inte svarar på två dagar så är du väldigt paranoid [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

om hon inte svarar på två dagar så är du väldigt paranoid

Jo men med tanke på att hon hörde av sig hela tiden innan


   
SvaraCitera

joockse:

Jo men med tanke på att hon hörde av sig hela tiden innan

men ta det lungt, hon kanske har mkt i skolan eller dylikt, två dagar är ingenting, en vecka är t om ingenting, börjar vi närma oss två veckor skulle jag bli lite fundersam


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

men ta det lungt, hon kanske har mkt i skolan eller dylikt, två dagar är ingenting, en vecka är t om ingenting, börjar vi närma oss två veckor skulle jag bli lite fundersam

exakt !

värdeuppgift:

joockse: Jo men med tanke på att hon hörde av sig hela tiden innan

du får ha tålamod [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kanske spelar svår? Inte för att jag har förståt varför det ska vara bra, blir väl mest missförstånd och osäkerhet.


   
SvaraCitera

folk är idioter,ett tips,försök lära dig att leva ensam.


   
SvaraCitera

joockse:

gör jag rätt i att fortsätta försöka? eller vill hon säga något som "jag vill inte ha dig" genom att inte svara?

Hon kan va osäker på vad du vill också. Hon kanske är rädd att du ska tro nu bara för att ni har haft sex att hon vill ha något seriöst. Hon spelar antagligen svår. Tjejer är oftast intresserade av killen på ett el annat sätt när man har sex, ialf om jag pratar för mig själv.

Kan också vara så att hon inte är intresserad av dig och vill att du ska förstå att det bara handlade om sex! Jag hade nog struntat i att kontakta henne på ett tag och se vart det leder, om hon kontaktar dig då istället. Annars fråga om ni kan träffas och se hur hon reagerar på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smyg dig fram till henne bakifrån..och PLÖTSLIGT kör du upp dolmen i hennes röv ! Sen frågar du "det där har du inte väntat dig va" ? Sen är saken klar !


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera