Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP AV FRÄMST KILLAR!!!!


Ämnesstartare

Hej!! jag e 18 år och har en pojkvän som snart fyller 19. Vi har varit tillsammans i bara 2 månader men jag ska fira hans födelsedag med honom, hans vänner och familj.
Jag har inte den blekaste om vad han skulle vilja ha i present och han vägrar svara när jag frågar han om tips.

Så jag undrar killar (och tjejer) vad vill en 19 årig kille ha av sin tjej i födelsedags present? och jag e inte den "kind of tjej" som skulle ge han en lapdance osv. så snälla seriösa svar. Han har skejtar stil och e rik och har det mesta i "teknik-väg" om man säger så.

HJÄLP? 😛

/förvirrad flickvän


   
Citera

Rökelse


   
SvaraCitera

Det är ju du som känner honom, inte vi. Tänk på vad han är intresserad av och vad han gillar.


   
SvaraCitera

ralleballe:

vad vill en 19 årig kille ha av sin tjej i födelsedags present?

lego


   
SvaraCitera

Jag skulle inte velat haft någonting materiellt i alla fall. Är det så viktigt?


   
SvaraCitera

ralleballe:

jag e inte den "kind of tjej" som skulle ge han en lapdance osv.

ralleballe:

Han har skejtar stil och e rik

Du är körd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en chokladask kanske? något personligt. någon med "mycket kärlek" i.[y]


   
SvaraCitera

En ny flickvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ralleballe:

Så jag undrar killar (och tjejer) vad vill en 19 årig kille ha av sin tjej i födelsedags present?

Smycken kanske? Fick ett armband (en tjockare silverkedja) när jag fyllde 18, tror han kommer uppskatta det 🙂 Annars finns det ju alltid parfymer, om du känner dig onödigt rik [crazy]


   
SvaraCitera

ralleballe:

HJÄLP? 😛

Jag har exakt samma problem, min kille fyller också år snart och han är också gott om pengar och har alla prylar och kläder man kan tänka sig. Köpa saker åt honom är totalt meningslöst eftersom han köper det han vill ha när han vill ha det.

Jag är inne på konsert/evenemang av nått slag, nått som han inte brukar tänka på själv men som är kul och som man kan göra tillsammans.


   
SvaraCitera

Köp en ny dator


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ralleballe:

jag e inte den "kind of tjej" som skulle ge han en lapdance osv

Killar behöver inga materiella prylar av sina flickvänner.
Gör en speciell kväll för honom eller köp dig sexiga underkläder som du kan ha under en kväll.


   
SvaraCitera

Vi säger att han är lite barnslig, detta är då passande:Passande


   
SvaraCitera

Ett smycke? Någon symboliskt?

Varför ens något? Ni har bara varit tillsammans i två månader för fan.


   
SvaraCitera

Smycke, något symboliskt som någon annan sagt.
Behöver absolut inte vara något stort.

Alla jag känner vill helst ha gulliga saker, symboliska, roliga eller så från sina flickvänner.

Jag vill iallafall inte ha något materiellt från min flickvän, om det måste vara något materiellt så ett smycke med någon gullig gravyr eller något smycke som är gulligt på något sätt. Kan t.o.m. vara en cola kapsyl om det symboliserar något t.ex. att vi träffades vid en cola automat eller något (lame exempel men du förstår).


   
SvaraCitera