Aviseringar
Rensa alla

Hjälp bara en vecka kvar:), sen går chansen ur mitt liv.. Hjälp denne männska!


Ämnesstartare

Tja, gillar en tjej och vill ha tips om va ja ska göra.
Sista veckan i skolan i 9an, har haft ihop de me henne lite för ett halvår sen men de gick åt helvete. Vet inte vfr.. Har inte snackat så mkt sen dess bara liite, ibland mer..
Men nu de 2 sista veckorna har vi börjat ta kontakt igen. Snackar på sms och mer irl, ler mot varran och skämtar x). Måste göra nåt nu annars kommer inget att hända, sista chansen sen ses vi typ aldrig mer i livet. Hon verkar gilla mig, säger inget på sms till varran om de men de e nog bäst så. Tror de e bättre om man snackar om de irl innan sms..
En rätt grov förenkling av situationen men de får duga, fråga gärna mer om ni vill. Tackar för tips och svar och frågor av er hygglon 🙂
Måste agera nu lixom, men va ska man göra.. Fråga om hon vill hitta på nåt på tu man hand...'
Är skit kär i henne, typ högsta önskan


   
Citera

Du är stockholmare, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne


   
SvaraCitera

ge henne ett pokémongosedjur har hört att tjejer gillar sånt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blaha:

Fråga om hon vill hitta på nåt

Det låter bra, sen när du väl är med flickan så visa lite tecken på att du gillar henne, lyssna på henne.. intressera dig.. fråga sedan henne när ni lekt klart om ni inte kan ha filmkväll hos någon av er 🙂 köp lite godis och bjud henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen me tjejen e att vi inte snackat mkt.. ibland, och de e super. Men inte direkt nåra långa samtal. Vi slänger blickar mot varran o för de mesta viker någon bort rätt fort :P. Jaja allt de där e ju basic stuff [smile] ler mot varran osv, tecknena räcker nog tror ja:). Men alltid folk runt omkring och jag känner mig väldigt obekväm då "/ :(. Felet är nog mest att ja e så jävla feg, men hon också tror ja. Mkt just nu och kommer nog inte att hinna me nåt.. Funderar på att bara ringa nån gång efter att vi slutat


   
SvaraCitera
Hando

Spamma henne med sms hela dagarna [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter typ i samma sitts, fast grejen med den tjejen jag gillar, är att jag inte känner henne[sad], så de är en ganska bra bit för mig till mål[wink].
Om du verkligen vill ha henne så ska du sattsa fullt ut! Skit i alla tekniska prylar såsom mobilen elr datan, utan försök prata med henne mellan 4 ögon (så att alla riktiga känslor verkligen kommer fram) och visa sedan att du gillar henne.

Viktiga Punkter:
# Visa att du gillar henne, genom att te.x. ge henne speciella blickar, och genom att vara extremt snäll.

# Våga ta kontakt. Bara några dagar av skolan kvar, så inte direkt någon risk att du blir retad och får massor av konstiga blickar från hennes kompisar för att du raggat på tjejen. Om det skulle bli så kommer lidandet bara hålla på i några dagar.

# Now or Never !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jorå kan du ge dig fan på att ja gör, spammar asså x). Ne men inte så farligt, inte varje dag för de ger ju inget även om de e långa utförliga svar man får tbx.
Mm ska göra de, måste bara komma o sätta mig breve henne nån gång o snacka om va som helst så att de blir dumt o slutar me att ja får gå där ifrån:).
Jobbigt"/, men som sagt bara att plocka fram mobilen o börja fråga ut henne. x).


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera