Aviseringar
Rensa alla

hjälp? bara seriösa svar tack!


Killen verkar ju vara oerhört omogen. Ta och lägg honom på is ett tag så får du se vad som händer. Kanske han kommer krypande tillbaka annars finns det miljoner andra killar på tur och det kan vara någon som är mycket bättre. Håll ögonen öppna bara.
Du verkar ha koll på att du väljer fel killar hela tiden, så försök bryta ditt negativa mönster och kolla in andra typer av killar istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, jag ska försöka se om det stämmer, jo, bara fel sort tyvärr [n] men det ska jag försöka fixa![love]


   
SvaraCitera

EeelinN_:

jo, bara fel sort tyvärr [n]

Prova dom som inte är så kaxiga. Den lite blygare sorten. Kan få en som behandlar dig som en prinsessa i stället för som skit.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

So Lazy:

Prova dom som inte är så kaxiga. Den lite blygare sorten. Kan få en som behandlar dig som en prinsessa i stället för som skit.[love]

Jag faller alltid för dom blyga, som senare visar sig vara skit [surprised] Tack [love]


   
SvaraCitera

EeelinN_:

Jag faller alltid för dom blyga

Då är dom inte blyga. Då har dom jävlarna lärt sig att fejka bara för att luras.[sad] Invagga en i falsk säkerhet innan dom visar sitt rätta jag.[mad]


   
SvaraCitera

Gryphon:

Du är 15 och han är 16 med andra ord.

[love] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

So Lazy:

Då är dom inte blyga. Då har dom jävlarna lärt sig att fejka bara för att luras.[sad] Invagga en i falsk säkerhet innan dom visar sitt rätta jag.[mad]

Jo, det är oftast så [sad]
Får mig att känna mig rätt misslyckad faktiskt


   
SvaraCitera

EeelinN_:

Får mig att känna mig rätt misslyckad faktiskt

Det är inte alls du som är misslyckad. Det är dom som är idioter.
Jag fattar inte vitsen med att bete sig på det där viset. Är det för att stärka sina egon på någon annans bekostnad? Sjukt är det i alla fall.
Det är deras förlust, inte din. Försök att se det så.[love]


   
SvaraCitera

Kan säga från en killes perspektiv att vi kan vara dumma, töntiga, dissa, egentligen vara oförlåtliga men vi gör det inte med meningen! Gjorde det med en tjej jag älskade förut och fått ångra det grovt nu! Visste inte ens varför jag gjorde det. Detta är bara en sida behöver inte vara så!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

So Lazy:

Det är deras förlust, inte din. Försök att se det så.[love]

Tack![love]

metoden:

Kan säga från en killes perspektiv...

Jo, sant, men det vore ju bra om vi tjejer fick veta det av dom killarna då, i stället för att det ska bli såhär.[shake]

Update-
Igår kväll satt vi och pratade och då började han med ''ohnej, nu har en tjej blivit kär i mig i gen, hon var så jobbig och sms terrade mig förut''
Och jag frågade om han hade känslor för henne så svarade han
''Självklart inte? [surprised][surprised]''
Och jag sa att det var bra och han återigen att det var självklart att han inte hade, och idag har han skrivit massa till mig (som en vänn) Och jag fick veta av våran gemensamma vän att han fortfarande pratade om mig. Jag förstår mig verkligen inte på den här killen...[shake]


   
SvaraCitera

jag tror killen fick kalla fötter. han verkar verkligen gilla dig jättemycket, men tanken på att vara "ett par" kan vara skrämmande. han vet nog inte riktigt hur han ska bete sig och han vågar kanske inte prata om det. försök säga till honom att du tycker om honom och att ni inte behöver gå så snabbt fram om han är osäker. Lycka till [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, det låter rimligt, jag ska försöka våga säga det till honom[love] uppskattar svaret enormt mycket!


   
SvaraCitera

julis:

jag tror killen fick kalla fötter

Kan nog stämma. Har varit med om något liknande de senaste tre månaderna.


   
SvaraCitera

Man borde slå folk som säger jag älskar dig på trefjärdedels sekund till folk de nyss träffat med en stekpanna i huvudet, trots att innebörden och allting är totalt överhypeat av hollywood och fan och hans moster och hitler och media och kuk så är det inget man kastar ut sig förns man funderat på det ett och kommit fram till att det är så och sen inte vågar utan gör det när mellan kräkningarna man är så full att man inte minns det dagen efter utan kommer på det kring tolv för att man blir påmind om det på något sätt och sedan har ett småjobbigt men fint samtal om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Kan nog stämma. Har varit med om något liknande de senaste tre månaderna.

Borde jag fråga honom om det då eller bara glömma det?[chocked]

[GUOTE=Klorofyl]Man borde slå folk som säger jag älskar dig på trefjärdedels skund till folk de nyss träffat med en stekpanna i huvudet...

Sant.[y] men nu var det inte någon jag nyss träffat, vi har känt varandra ett bra tag nu.


   
SvaraCitera