Aviseringar
Rensa alla

*HJÄLP!* behöver ny ryggsäck


kachin
Ämnesstartare

jag har ingen ryggsäck men skulle så in i bänken gärna vilja ha en.

funderar på "Kånken big" men den kostar..... 800-900 kr
fast det kanske är värt det?

hur ser marknaden ut, ryggsäcks-lovers?
jag vill ha en slitstark ryggsäck som man kan få plats med lite vardagliga grejer i, några böcker och ev bärbar dator.

obs jag är inte en hipster


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag har en Everest. Tror det är stadium märker. Tycker den är bra. Haft den cirka 5år och den är som ny fortfarande. 


   
SvaraCitera

kånken e najjs, inte vattentät dock


   
SvaraCitera

Är det inte bara att ta en svart basic ryggsäck på någon stormarknad eller sportaffär utan överdrivet mycket "flärpar" men ändå vattentät och skapligt rymlig? :s


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

mrman: Jag har en Everest. Tror det är stadium märker. Tycker den är bra. Haft den cirka 5år och den är som ny fortfarande.

intressant, kanske skulle kolla in

MissAnox: kånken e najjs, inte vattentät dock

har du en? aa nej det är sant, fast det måste den inte vara för mig. en del borde den tåla dock

MissAnox: Är det inte bara att ta en svart basic ryggsäck på någon stormarknad eller sportaffär utan överdrivet mycket "flärpar" men ändå vattentät och skapligt rymlig? :s

tycker det är lite tråkigt med svart basic 🙁 hade varit kul med lite färg
tror du dom har i färg? vill undvika att vandra runt i timmar i massa butiker nämligen


   
SvaraCitera

kachin: jag vill ha en slitstark ryggsäck som man kan få plats med lite vardagliga grejer i, några böcker och ev bärbar dator.

Jag har en som jag köpte för 5 år sedan som fortfarande håller.
Peak står det på den, den har tre fack (liten, mellan och stor) har den + 2st sidofack.
Köpte den i en väskaffär i Skövde iaf.


   
SvaraCitera

kachin: har du en? aa nej det är sant, fast det måste den inte vara för mig. en del borde den tåla dock

Ja, ärvde min fars slitna för ett par år sedan och den håller jättebra ännu. mycket nöjd osv.. är förvisso skeptisk till märkessaker, men valde den för funktionen såatteh.

kachin: tycker det är lite tråkigt med svart basic 🙁 hade varit kul med lite färg
tror du dom har i färg? vill undvika att vandra runt i timmar i massa butiker nämligen

Aah, har inte så himla bra koll :/


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

Xisco: ag har en som jag köpte för 5 år sedan som fortfarande håller.
Peak står det på den, den har tre fack (liten, mellan och stor) har den + 2st sidofack.
Köpte den i en väskaffär i Skövde iaf.

nice Tumme upp

MissAnox: a, ärvde min fars slitna för ett par år sedan och den håller jättebra ännu. mycket nöjd osv.. är förvisso skeptisk till märkessaker, men valde den för funktionen såatteh.

ja dom håller ju, min mamma har haft en i minst 25 år säkert och den håller än. lite därför jag har en dragningskraft till en sådan. de är ju rätt snygga med.. hmm......


   
SvaraCitera

kånken är bra. snygg och stryktålig. behändig storlek.


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

Biologen: kånken är bra. snygg och stryktålig. behändig storlek.

ah, är den värd sitt pris lr?


   
SvaraCitera

kachin: ah, är den värd sitt pris lr?

det tar emot att betala så mycket pengar (iaf för mig) men den håller länge så det är nog värt det.

obs! har ingen själv pga har massa andra ryggsäckar jag fått, men om jag skulle köpa en ny skulle jag nog köpa kånken.


   
SvaraCitera

MissAnox: förvisso skeptisk till märkessaker, men valde den för funktionen såatteh.

Sprättade bort märket.. insåg att det blev ännu mer hipster *facepalm* :p


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

MissAnox: Sprättade bort märket.. insåg att det blev ännu mer hipster *facepalm* :p

Hjärta


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

iosib kan sådant här 


   
SvaraCitera