Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP behöver secondhand i Göteborg


Ämnesstartare

Behööööver en bra secondhandbutik i Göteborg, min favoritklänning har kapitulerat och behöver därför ersättats. [cry][cry][cry][cry][cry] (ska tröstbeställa en Dhaliaklänning också, jag förtjänar det.[love])


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tror att Myrorna har en butik vid Järntorget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tror att Myrorna har en butik vid Järntorget.

Gillar ej myrorna, överpriser.


   
SvaraCitera
time
 time

Emmaus? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beyond Retro har en butik där som ligger i/vid Nordstan.

Edit: såg att du dampade på Myrorna så mitt inlägg är ganska överflödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noboru Wataya:

Edit: såg att du dampade på Myrorna så mitt inlägg är ganska överflödigt.

Är kanske bara myrorna i Luleå som tar priser högre än orginalpris, ska kolla det ändå.

timeisrunningout:

Emmaus? [cute]

Var?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Är kanske bara myrorna i Luleå som tar priser högre än orginalpris, ska kolla det ändå.

De tar högre priser än originalpris men det är hipstersecond hand och har därför vanligtvis kläder som motiverar ett inköp trots prislappen.


   
SvaraCitera
time
 time

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Behööööver en bra secondhandbutik i Göteborg, min favoritklänning har kapitulerat och behöver därför ersättats. [cry][cry][cry][cry][cry] (ska tröstbeställa en Dhaliaklänning också, jag förtjänar det.[love])

Svenska kyrkan i biskopsgården. Öppet på Onsdagar, själv ska jag vara där på Onsdag och hjälpa till med Rosengrenska http://www3.rosengrenska.org/ .

Dyraste du hittar där är 40 kr.


   
SvaraCitera

erikshjälpen, hållplats mölndals sjukhus ^^ google it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

erikshjälpen, hållplats mölndals sjukhus ^^ google it!

Har sett det från bussen några gånger, får gå in där nästa gång.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Har sett det från bussen några gånger, får gå in där nästa gång.

Gillar den, fast man får hänga på låset när dom öppnar för annars försvinner allt det bra med en gång :c

förresten, är itne du partillebo numera? ett tips isf är ju att åka till jonsered och kolla in östhjälpen! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Gillar den, fast man får hänga på låset när dom öppnar för annars försvinner allt det bra med en gång :c

Ja är ju skukskriven så jag har ju all tid i världen att hänga på lås. [y]

WickedBarbie:

förresten, är itne du partillebo numera? ett tips isf är ju att åka till jonsered och kolla in östhjälpen! 😀

Ja, är partillebo! Ska kolla in det. [smile]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Ja är ju skukskriven så jag har ju all tid i världen att hänga på lås. [y]

Häng på Östhjälpens lås också då, brukar jag göra när jag inte har jobb eller nåt ;>

Geigerzähler:

Ja, är partillebo! Ska kolla in det. [smile]

Tycker det är kul att du bor här, vilket område är det? Om du vill säga alltså :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Tycker det är kul att du bor här, vilket område är det? Om du vill säga alltså :3

Jag bor i Sävedalen, tycker att det är helt okej, är inte ute så mycket så jag vet inte. [blush] Gillar vår lägenhet i alla fall.


   
SvaraCitera