Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP behöver secondhand i Göteborg


Geigerzähler:

Jag bor i Sävedalen, tycker att det är helt okej, är inte ute så mycket så jag vet inte. [blush] Gillar vår lägenhet i alla fall.

Aha, det är fint där 🙂 Fast jävligt irriterande att köra igenom nu när dom gör om typ hela stället. Är iofs egentligen endast där för att hämta thaimat/klippa mig/gå till um. Bor uppe mot Björndammen, om du vet var det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Aha, det är fint där 🙂 Fast jävligt irriterande att köra igenom nu när dom gör om typ hela stället. Är iofs egentligen endast där för att hämta thaimat/klippa mig/gå till um. Bor uppe mot Björndammen, om du vet var det är?

Ja, bussen går helt tardigt. [tard] Fram och tillbaka, runt, runt, runt. Men vet var det ligger det är slutstationen på bussen (så du ser kanske mig och Gaah/kayan där[chocked]). [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Dhaliaklänning

jag köpte en i torsdags. underbar, tror den kommer på posten imorgon


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

myrorna i Luleå som tar priser högre än orginalpris

Haha, har faktiskt varit där och tyckte det var lite dyrt, jämfört med andra ställen (ok, har bara varit på ett annat myrorna men ändå) [cheers]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

bussen

Vilken buss tänker du på då? Jag tar nästan alltid 510 eller 503 till och från stan så åker inte igenom där så ofta ^^

Hade nog ändå inte känt igen dig 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Vilken buss tänker du på då? Jag tar nästan alltid 510 eller 503 till och från stan så åker inte igenom där så ofta ^^

Hade nog ändå inte känt igen dig 😮

510

helutuhle:

jag köpte en i torsdags. underbar, tror den kommer på posten imorgon

Åh, vilken? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Åh, vilken? [bigsmile]

http://www.asos.com/Dahlia/Dahlia-Chiffon-Tea-Dress-With-Contrast-Trim-Collar/Pr...

de har ju sjukt mycket sött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

de har ju sjukt mycket sött.

Verkligen! Älskar deras klänningar. [love]


   
SvaraCitera