Aviseringar
Rensa alla

Hjälp Centerpartiet att utforma sitt partiprogram!


Ämnesstartare

"Välkommen till Framtidsbygget – Centerpartiets wiki!
Här bjuds du in att vara med och skriva vårt nya idéprogram.

Idéprogrammet kommer att växa fram i takt med att människor skriver, skriver om, förkastar eller lägger till. Vi vill att så många som möjligt fyller på med sina egna tankar och idéer direkt i texten.

Framtidsbygget ska ses som ett levande dokument som fram till november 2012 inte nödvändigtvis är synonymt med vad Centerpartiet tycker. I det här skedet handlar det istället om att tanka in åsikter och idéer från så många olika grupper och människor som möjligt."

​Länk

Själv är jag för livstidsfängelse för företagsägande och gratis iPhones till alla! Trevligt att få delta i utformandet av partiprogrammet! [cheers]


   
Citera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Själv är jag för livstidsfängelse för företagsägande och gratis iPhones till alla!

Ja, usch, tänk om jag skulle få för mig att öppna en restaurang eller så, borde buras in. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) klickar på länken
2) läser "återerövra Bornholm"
3) tänker för 40:nde gången att jag bör göra något vettigt ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser gärna att centern bygger vidare på sin tramsvision om nybyggarlandet Sverige. Då kommer de garanterat att åka ur riksdagen där de hör hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjälpte dem på traven lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go humor [crazy]

"Centerpartiet bör verka för höjd moms på lingonsylt, lösgodis och Bregott. Intäckterna för skatten bör gå till att köpa in 500 000 iPhones och lotta ut dessa bland alla myndiga svenska medborgare. Utom Isak, han behöver ingen telefon."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har de börjat moderera bort mina förslag. Känner mig kränkt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju lite fint att dem låter människor säga sitt iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min favorit var nån som föreslog att vi ska bygga en 55 m hög robot med motivering (ungefärligt citat) "för då vågar inge fukka med oss!!!"


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera